Spin up Maxtor->piep! -nix!-

Pagina: 1
Acties:
  • 27 views sinds 30-01-2008

• Maximilian
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 21-09-2025

Maximilian

You've been Maxxed...

Topicstarter
Als k me computer soms aanzet doet mijn Maxtor das wat de topic zegt....
HEEL soms spintie na geruime tijd op maar vaak is het een kwestie van stekker eruit, leeg laten lopen (paar x de powerknop indrukken) stekker er weer in en hij doet het weer prima....
Hij staat nu 12 dagen aan, totaal geen problemen, maar als k em dus uitzet....
(info->spekkies)
Mijn maxtor doet dat al ongeveer een half jaar ofzo Schijnt vaak voor te komen bij maxtor hd's. Had een week of wat terug wel bad-sectors op die hd, maar powermax (het diagnostic progje van maxtor) fixte de boel.
Dat wordt dus ff checken, maar dat verklaard niet waarom hij dan niet op-spint :?
Kep al andere kabels geprobeerd, andere PowerCables, kan oowk nie aan me voeding liggen, dies net nieuw

[ Voor 0% gewijzigd door Maximilian op 08-09-2002 16:29 . Reden: anders wordt het zo vol, er kan nog makkelijk wat bij ]

• Wits
  • Registratie: Juli 1999
  • Laatst online: 16-01-2023

Wits

fka Witsflow

Mijn maxtor doet dat al ongeveer een half jaar ofzo :/ Schijnt vaak voor te komen bij maxtor hd's. Had een week of wat terug wel bad-sectors op die hd, maar powermax (het diagnostic progje van maxtor) fixte de boel.

• BalusC
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

BalusC

Carpe diem

Óf jouw harddisk is brak (check eens met Powermax) óf je voeding is gaar.
Lijkt me eerder de harddisk en in dit geval kunnen we weinig meer voor je doen. De winkelier cq fabrikant daarentegen weet er wel raad mee :)

Slotje dus.

Dit topic is gesloten.