O2 heeft op dit moment een aanbieding, een O2 60 abonnement voor 15 euro per maand, een half jaar gratis sms versturen en gratis een Nokia 3330. Ik heb een vraag over dat half jaar gratis sms versturen. Hoe gaat dat in z'n werk, ik neem aan dat je niet onbeperkt kunt sms-en een half jaar lang en op de site van O2 kan ik hier niets over vinden. Hoeveel smsjes kun je gratis sturen gedurende dat halfjaar?
Ik weet geen antwoord op je vraag. Maar zou je me kunnen vertellen hoe oud die aktie is?
Ik dacht namelijk dat 02 een andere weg in zou gaan
Ik dacht namelijk dat 02 een andere weg in zou gaan
Je moet een sms bundel erbij nemen. Deze krijg je dan 6 maanden lang gratis.
ik lees net bij de o2 shop:
SMS actie september 2002:
Nu alleen in de O2 Online Shop verkrijgbaar:
GRATIS 6 maanden x 30 SMS-jes per maand!
Ik zou het toch ff navragen bij o2 want anders neem je een bundel van 30 sms-jes en zit je er na 6 maanden aan vast.
En wat sen zegt is ook waar vanaf oktober gaan ze iets nieuws doen dus is dat ook maar weer de vraag.
ik lees net bij de o2 shop:
SMS actie september 2002:
Nu alleen in de O2 Online Shop verkrijgbaar:
GRATIS 6 maanden x 30 SMS-jes per maand!
Ik zou het toch ff navragen bij o2 want anders neem je een bundel van 30 sms-jes en zit je er na 6 maanden aan vast.
En wat sen zegt is ook waar vanaf oktober gaan ze iets nieuws doen dus is dat ook maar weer de vraag.
Kan iemand wat meer vertellen voer dat "speciale" want ik ben ook van plan die telefoon online te bestellen maar ik heb geen zin in een telefoon/abonnement die na een jaar al niet meer werkt.
En verder, heeft o2 nog een beetje goede landelijke dekking tov andere providers of valt dat tegen (woon in Raalte (Overijssel) en reis iedere dag naar Enschede).
En verder, heeft o2 nog een beetje goede landelijke dekking tov andere providers of valt dat tegen (woon in Raalte (Overijssel) en reis iedere dag naar Enschede).