Moderatie klopt niet

Pagina: 1
Acties:

• SiGNe
  • Registratie: Juli 1999
  • Laatst online: 19-02 23:31

SiGNe

Ook hoi!

Topicstarter
Ik heb net deze reactie geplaatst en de moderatie klopt niet.
meteen toen ik 'm gepost had was ie al gemodereerd terwijl mijn post eigenlijk nog helemaal niet gemodereerd is.
Bij deze is het nog duidelijker te zien: eerst -1 Off topic en daarna pas +1 die ik standaard voor mijn post krijg.
Hoe kan ik tijdens het posten mezelf een -1 Off topic geven?
juist..niet

Ik zag hier trouwens ook iemand die een score heeft van 5 (behulpzaam) terwijl dat volgens mij niet eens mogelijk is.
De score gaat toch maar tot 4?
Toen ik op zijn score klikte stond daar overigens wel dat hij een score had van 4.

vage shit hier.

Niet?
[Specs]

• AntonT
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 14:26

AntonT

One Ton!

Die is wel grappig...
Ik zal Femme meteen inlichten. :)

• SiGNe
  • Registratie: Juli 1999
  • Laatst online: 19-02 23:31

SiGNe

Ook hoi!

Topicstarter
Femme zal er ook wel blij mee zijn, ik die topic die ik hierboven noemde (Athlon en Pentium III RC5 benchmarks) heeft hij zelf ook al +1 +1 +1, +1 informatief gekregen.
Dat zijn er volgens mij 2x +1 teveel (niet vanwege zijn post,(die was idd. informatief) maar vanwege een fout in de metabot.

Niet?
[Specs]

• AntonT
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 14:26

AntonT

One Ton!

Dat ziet er inderdaad ook wat "overvloedig" uit. :)

• Femme
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 19:42

Femme

Hardwareconnaisseur

Official Jony Ive fan

Oorzaak is bekend en is gefixt (dwz hetgene dat dit verschijnsel veroorzaakt).

Ik heb vannacht een aantal testpostings geplaatst en weer verwijderd. Helaas was ik vergeten om in het delete scriptje ook de scores te deleten. Gevolg was dat nieuwe postings de beginscore van mijn inmiddels verwijderde posting er bijop geteld krijgen.

Die loze scores van mij heb ik inmiddels verwijderd. De score van de reacties met foute telling worden weer normaal als er een moderatie overheen gegooid wordt.

• mrknowitall
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 08-11-2022

mrknowitall

Hardware junkie

Vind het toch allemaal vreemd, tijdje niet gereageerd, reageer ik weer eens een keertje, krijg +2 ofzo. Slotsom ik zak 5 karmapunten ??!!

One of the animals has left its cage today.

Pagina: 1