Toon posts:

ervaringen met upc digital??

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb de search al gebruikt maar dat was nogal onduidelijk. Ik wilde graag weten of er mensen zijn die ervaringen hebben met upc digital.

Ik wilde graag ook weten of er mensen zijn die eerst chello hadden en daarna digital erbij hebben genomen. Er is namelijk een combipakket. Je betaalt dan 52 euro ipv 72.
Bij navraag blijkt dit alleen bij nieuwe klanten te gelden. Chello hecht dus meer waarde aan nieuwe klanten dan aan "trouwe" bestaande klanten.
Zijn er mensen die toch de korting hebben gekregen, en zoja, hoe???

En sorry voor mijn topic titel. Dat is volgens mij niet goed nederlands.

• wcduck
  • Registratie: September 2000
  • Niet online
Is dat upc digital toevallig Mr Zap? Dat werkt dus echt ongelooflijk klote. Als je dat echt bedoelt dan zeg ik er wel wat meer over.

I don't suffer from insanity, I enjoy every minute of it.

Verwijderd

Topicstarter
Zo heette het eerst wel dacht ik. Nu is het via UPC via een settop box of zoiets.

• Chello200
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 22-02 23:48
Ik heb dat ! Ik heb al ruim een jaar UPC Digital. Dankzij mijn Chello krijg ik €5,- korting op UPC Digital. En omdat ik ook UPC Digital heb krijg ik ook €5,- korting op mijn chello abbo ! :Y)

dikzak

Verwijderd

lol :)

Maar beeldje was wel lekker wat ik gezien heb, ondersteund die settopbox ook DD/DTS via Digital out. das nl. mogelijk met VB

Verwijderd

Topicstarter
vraagje aan Chello200....
Had jij al chello, of heb je het allebei tegelijk aangevraagd. Mij werd verteld dat je alleen korting krijgt als je het tegelijk aanvraag.

Verwijderd

Topicstarter
Is er niemand anders die hier ervaring mee heeft.......ik zit nog steeds enorm te twijfelen. Of weet iemand soms een forum op internet wat hier over gaat

Verwijderd

Als het Mr.Zap is dan heb ik wel leuke ervaringen ja. Stelletje naaiers zijn ze.
Ik had dat leuke startpakket genomen want er zaten toch wel aan paar leuke zenders in, zoals Cinenova kanalen (filmkanalen). Maar iedere maand besloten ze de pakketten weer eens te gaan reorganiseren en uiteindelijk had ik dus geen van de zenders meer waar ik mij op geabonneerd had. Zenders als cinenova moet je nu weer los erbij nemen of via een ander pakket, en ik zou dan totaal ruim 3x meer moeten betalen om hetzelfde weer te krijgen als waar ik mij op geabonneerd had! :( Dat verdom ik dus. Soms kreeg je er een zender bij en was ie een maand later weer weg (cartoon channel dacht ik). En vaak ook zonder aankondiging. Gekloot was het, ze rommelden er maar een beetje mee aan. Zelf moet je van hun de verplichting voor een jaar aangaan, maar zelf voelen ze zich kennelijk verplicht tot niets. Ik neem een produkt af tegen betaling en dan verwacht ik dat produkt ook geleverd krijg en niet iets totaal anders waar ik niet om gevraagd heb. En ze lopen nu nog steeds die pakketten te wijzigen.
En die films op bestelling stelt ook niets voor. Je krijgt niets op bestelling, ze zenden die films op geregelde tijden uit en dan kan je kopen dat je op een bepaalde tijd naar een bepaalde film kan kijken. Kost net zoveel als de videotheek, maar daar ben je tenminste echt vrij om te kijken wanneer je wilt ipv dat je vastzit aan een afgesproken tijd.

Verwijderd

Ik heb het ook gehad maar mijn ervaringen waren meer dan positief vooral de extreme sports channel (elke dag de hele dag aan gewoon) maarjah ik heb echt geen problemen gehad, goede service niet te duur en veel kanalen owjah ik woon in eindhoven

• [RNMC] Viper
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 04-03 21:59

[RNMC] Viper

📱13mini ⌚️8 💻14" M1

is het niet zo dat je verder in huis geen andere kanaal kan bekijken omdat je zapped op het kasje wat je krijgt? of begrijp ik het verkeerd

He who controls the past, commands the future. He who commands the future, conquers the past.

• Bergen
  • Laatst online: 18-02 13:22

Bergen

Spellingscontroleur

DTV is iets heel anders dan Mr Zap... Wat dat laatste precies inhoudt weet ik niet maar 't is niet hetzelfde :)
ViperTPR schreef op 10 september 2002 @ 20:23:
is het niet zo dat je verder in huis geen andere kanaal kan bekijken omdat je zapped op het kasje wat je krijgt? of begrijp ik het verkeerd
Het is gewoon een los kastje wat op 1 kanaal binnenkomt. Of dat 't videokanaal is weet ik zo niet zeker... De rest van de kanalen kun je gewoon blijven bekijken, die houd je gewoon.

Verwijderd

Ik heb het sinds een paar dagen. Wat betreft de aansluiting. als je een philips decoder hebt, dan kan je die aansluiten op je dobly surround set. Als je de zenders ook in de rest van het huis wil hebben, dan moet je een kabel leggen vanaf de decoder naar de desbetreffende tv's in huis. Maar dan moet je dus wel bij de decoder zijn om te zappen voor de extra kanalen. Maar je kan ook bij upc een extra decoder aanvragen, betaal je alleen maar borg voor. wat betreft de diensten en ik zeer tevreden. Heb ontzettend veel kanalen van echt hoogwaardige kwaliteit (vind je 't gek, 't is digitaal :*) ) Ik moet nog maar afwachten wat ze gaan doen met die pakketten, maar dat merk ik vanzelf wel. Ik vind 't iig zeker de moeite waard. _/-\o_

Verwijderd

zover ik weet was mr.zap van multikabel, dus regio alkmaar en omstreken. UPC levert Digital. Het pciese verschil weet ik niet.

Verwijderd

Topicstarter
In welke regio zit jij........en heb je nog speciale korting gekregen omdat je al chello had?

• tslh
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 15-11-2025
Ik geloof dat we een beetje afdwalen van de vraag van de topicstarter. Ik heb Chello en ga volgende week verhuizen. Toen ik belde voor de verhuizing heb ik gezegd dat ik ook meteen UPC Digital wil. Nu hoef ik geen aansluitkosten te betalen en krijg ik gratis een draadloos keyboard.. Allemaal erg mooi maar ik wil ook wel weten of bestaande klanten ook de prijs van dat Combi pakket krijgen als ze dat na elkaar aansluiten.... Overigens kom ik op een korting van ongeveer 3 euro als ik beide diensten optel (47,95 + 27,95 = 75,90 en de combiprijs is 72,90) dus ik wil erg graag weten waar de setprijs van 52 euro van de topicstarter vandaan komt.

• XElD
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 14:19
Tsja, ik ben er ook niet erg positief over, zenderaanbod is kut, en bevat niet de gehele analoge band. Wisselen van zender gaat erg langzaam, opstarten van de unit is ook erg traag. Ik gebruik m vrijwel nooit, tenzij ik weet dat er een film op is die ik erg tof vind, want de beeldkwaliteit is topperdetop.... (DVD kwaliteit dus)

P.S. Over films gesproken, een erg flauw en weinig veranderend betaalfilmaanbod...

Verwijderd

Ik vind het maar klote :(. Wij hebben al kabel-internet, en we wilden UPC Digital nemen. Maar, we konden het nergens aansluiten, aangezien we beneden dat alles wilden kijken, en we boven een signaalversterker hebben staan (er hangen 3 tv's en het net boven aan). We hebben het toen eens bekeken bij een kennis van ons, en we kwamen zo ongeveer alles tegen wat XElDiablo zei. Kortom, zwaar klote.

Verwijderd

Topicstarter
Ik woon in regio rotterdam. Als ik mijn postcode intik, dan krijg ik dus de combiprijs te zien van 52,70 euro. In regio Rdam betaal je ook maar 24,95 ipv 27,95 euro.
Maar ik heb van de helpdesk vernomen dat de rpijs binnenkort omlaag gaat. Maar je krijgt dus echt alleen korting als je allebei de pakketten tegelijkertijd neem.

• remotehost
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online
Ik ben benieuwd of je die extra kanalen die je krijgt met UPC-Digital kan opnemen met je vhs-videorecorder? Kan dat gewoon door je videorecorder aan het upc-kastje te hangen of komt er meer bij kijken omdat het signaal gecodeerd is?

Verwijderd

Je kunt die kanalen niet opnemen... klootzakken. Ik heb dit al een aantal maanden en heb er door een foutje van UPC nog nooit voor betaald en weiger dit ook totdat ik alles krijg waar ik voor betaal of zou moeten betalen. Ik mis 8 van de 20 ofzo kanalen die ik zou moeten hebben van de 42 geluidskanalen heb ik er slechts 6. Een zooitje dus
EN daarnaast wordt er voor vele kanalen te weinig bandbreedte gebruikt wat resulteerd in blokvorming en freezes (stel je voor p2 200 met een divx).
Een ramp dus.... niet doen...

• Chello200
  • Laatst online: 22-02 23:48
Verwijderd schreef op 12 september 2002 @ 21:39:
Je kunt die kanalen niet opnemen... klootzakken.
Je kan het wel opnemen, je moet het alleen ff anders aansluiten dan voorgeschreven. Geen scart aansluiten met decoder. Dan lukt het wel , alleen kwestie van videokanaal instellen en opnemen maar.

dikzak

Verwijderd

UPC Digital is nogal aan de prijzige kant.

Het kost (afgezien van kortingen) Eur 29,75 per maand. Daarvoor krijg je dan een aantal extra kanalen.

Wat je ook kan doen is een schotelinstallatie aanschaffen.

Voor een schotel met LNB, wat kabel en een decoder, compleet aangesloten en geinstalleerd ben je normaalgesproken zo rond de Eur 600 of 700 kwijt. Ook dan heb je al een berg kanalen meer, plus dat je er een kaartje in kan doen zodat je (ik zal het maar voorzichtig omschrijven) NOG meer zenders, waaronder ook betaalzenders kunt kijken zonder daar het gebruikelijke tarief voor te betalen.

Zo'n schotelinstallatie heb je er dus in 700 / 29,75 = 24 maanden uit. Hierbij moet ik wel vermelden dat bovengenoemde kaartjes af en toe geupdate moeten worden.

Verwijderd

Kan zo'n UPC digital werken op mijn TV die geen scart aansluiting heeft ?

ik woon in Amsterdam en wil het graag hebben om Turner Classic Movies te kunnen ontvangen :)

Verwijderd

Verwijderd schreef op 13 september 2002 @ 01:07:
Kan zo'n UPC digital werken op mijn TV die geen scart aansluiting heeft ?

ik woon in Amsterdam en wil het graag hebben om Turner Classic Movies te kunnen ontvangen :)
Iemand ? :)

• tslh
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 15-11-2025
Als ik de reacties die ik krijg in topic UPC Digital en Hirschmann versterker/splitter zo lees kan het wel maar krijg je mono geluid uit je tv.

• Mary Wana
  • Laatst online: 05-02 19:45

Mary Wana

keyboard nut

Wij hebben het nu al ruim een jaar en het bevalt prima :) we hadden een keertje storing maar dat lag aan een montage fout ( kabel zat niet goed vast). Al die extra zenders zijn wel koel enzow geloof dat mijn ouders zelfs films kopen :)

XP2600+ @ 2500mhz 1024mb Twinmos PC2700 @ CS2 WD1800JB Plextor 40x CDRW Ti 4600 ULTRA

• Tweak-Freak
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 03-03 15:44

Tweak-Freak

ra ra wie is dat in mijn icon?

Ik vond het echt helemaal niets. Dat kastje liep heel de tijd vast. Echt veel boeiende zenders krijg je er niet bij. Het enige grappige vond ik het spelletjes spelen op tv maar dat stelde allemaal ook niet veel voor. Ik raad je aan om een schotel antenne te kopen daar krijg je veel meer zenders op.

Ik woon trouwens in eindhoven.

[ Voor 0% gewijzigd door Tweak-Freak op 15-09-2002 14:20 . Reden: plaatsnaam vermeld ]

Pagina: 1