[MSN] Geschiedenis lijst leegmaken?

Pagina: 1
Acties:
  • 25 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ibidem
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 27-09 07:34
Als mijn broertje even op mijn pc heeft gezeten achter MSN, als de andere pc bezet is dan checkt hij altijd de MSN accounts van de altijd aanwezige vrienden en vriendinnen van hem. Met dus als gevolg dat wanneer ik wil inloggen op MSN ik een hele lijst zie, als ik op pijl naar beneden klik op MSN in XP. Ik dus al die irri e-mail adressen zie. Soms wel meer dan 30!

Hoe kan ik deze lijst clearen? In het register vind ik niet echt de juiste waarde hiervoor :( Iemand een oplossing voor dit probleem?

[ Voor 0% gewijzigd door Ibidem op 08-09-2002 15:29 . Reden: Spelling en Grammatica Controle uitgevoerd! ;) ]

..::System Specs::..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SiHiDa
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 01-03-2023
iMpULzIvE_KiLLaH schreef op 08 september 2002 @ 15:28:
Als mijn broertje even op mijn pc heeft gezeten achter MSN, als de andere pc bezet is dan checkt hij altijd de MSN accounts van de altijd aanwezige vrienden en vriendinnen van hem. Met dus als gevolg dat wanneer ik wil inloggen op MSN ik een hele lijst zie, als ik op pijl naar beneden klik op MSN in XP. Ik dus al die irri e-mail adressen zie. Soms wel meer dan 30!

Hoe kan ik deze lijst clearen? In het register vind ik niet echt de juiste waarde hiervoor :( Iemand een oplossing voor dit probleem?
Control Panel -> User Accounts -> Jouw account -> Manage my network passwords. Daar kan je ze deleten. :)

Zie ook: messenger onthoudt inlognamen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• blackd
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
Dit is wat vaker behandeld, kijk eerst even in de search voor je een topic opent :)

9000Wp o/w SolarEdge SE6K - Panasonic 5kW bi-bloc - gasloos sinds 17-7-2023

Dit topic is gesloten.