Toon posts:

Media player 9 beta probleem

Pagina: 1
Acties:
  • 52 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Sommige bestanden kan ik niet afspelen met de nieuwe beta van media player, terwijl deze bestanden prima afspelen in andere spelers en alle voorgaande versies van media player. Ik krijg dan de volgende melding bij bestanden die gewoon op mijn harde schijf staan:

Windows Media Player cannot find the specified file. Be sure the path is typed correctly. If it is, the file does not exist at the specified location, or the computer where the file is stored is offline.

Dit is natuurlijk een bullshit foutmelding. Iemand een oplossing?
Ik zou media player 9 ook graag verwijderen en weer met de oude 8.x serie werken, maar dat is me ook nog niet gelukt.

Verwijderd

rare fout!!
Ik heb er zelf ook last van, ik denk dat het iets te maken heeft met de codecs en de media bibliotheek, heb het idee dat ie de structuur verkeerd leest. wat hieraan te doen is weet ik niet. Sommige fouten heb je niet meer als je nimo codec pack 5... installeerd.

om Beta 9 te uninstallen moet je system restore draaien, anders gaat het niet.

• blackd
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online

9000Wp o/w SolarEdge SE6K - Panasonic 5kW bi-bloc - gasloos sinds 17-7-2023

• SiHiDa
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 01-03-2023
Verwijderd schreef op 08 september 2002 @ 14:46:
Sommige bestanden kan ik niet afspelen met de nieuwe beta van media player, terwijl deze bestanden prima afspelen in andere spelers en alle voorgaande versies van media player. Ik krijg dan de volgende melding bij bestanden die gewoon op mijn harde schijf staan:

Windows Media Player cannot find the specified file. Be sure the path is typed correctly. If it is, the file does not exist at the specified location, or the computer where the file is stored is offline.

Dit is natuurlijk een bullshit foutmelding. Iemand een oplossing?
Ik zou media player 9 ook graag verwijderen en weer met de oude 8.x serie werken, maar dat is me ook nog niet gelukt.
Zijn het altijd dezelfde bestanden? Zijn het altijd dezelfde filetypes die niet afgespeeld kunnen worden? En wat gebeurt er als je de files die niet afgespeeld worden, ff kopieert naar de root van C: en dan afspeelt?

Verwijderd

Topicstarter
SiHiDa schreef op 08 september 2002 @ 15:00:
[...]

Zijn het altijd dezelfde bestanden? Zijn het altijd dezelfde filetypes die niet afgespeeld kunnen worden? En wat gebeurt er als je de files die niet afgespeeld worden, ff kopieert naar de root van C: en dan afspeelt?
Het betreft MP3 bestanden. Zoals gezegd. De stream werkt lokaal prima: dus mms:192.168.0.17/larbor

Echter als ik hem via mijn internet ip probeer te benaderen, maakt ie wel verbinding, maar krijg ik dus die foutmelding.

Ik heb ook geprobeerd om een wmv file (die bij media server geleverd wordt) in de root te zetten en alle andere files tijdelijk te verplaatsen, maar ook dat werkt niet.

• Frigolamptje
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 16-08 09:36
Ondertussen zitten we wel al in het mediaplayer 10 tijdperk. ;)

Verwijderd

Topicstarter
nvt

[ Voor 110% gewijzigd door Verwijderd op 06-11-2004 13:21 ]

• F_J_K
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB/AI

Front verplichte underscores

LarBor: je gebruikt nog steeds de beta van 9 en hebt nog steeds hetzelfde probleem? Ik zou toch beginnen met upgraden :) Nou ja, ik persoonljk zou een andere mediaplayer nemen maar dat laat ik even buiten beschouwing ;)

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)

Verwijderd

Topicstarter
F_J_K schreef op 06 november 2004 @ 16:11:
LarBor: je gebruikt nog steeds de beta van 9 en hebt nog steeds hetzelfde probleem? Ik zou toch beginnen met upgraden :) Nou ja, ik persoonljk zou een andere mediaplayer nemen maar dat laat ik even buiten beschouwing ;)
Nope,
ik zat in het verkeerde topic te posten :+

• F_J_K
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB/AI

Front verplichte underscores

Oeps :D

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.