Je kunt het rustig met hem eens zijn, maar de frontpage is niet de plaats om dat soort reacties neer te zetten.
Onzin, er worden op de frontpage nog wel vagere reacties neergezet.
Ben je van mening dat Tweakers.net beter niet had kunnen schrijven over dat artikel, dan kun je contact opnemen met de nieuwsposters via TFF of bijvoorbeeld icq ofzo.
Nee, daarvoor is de reply mogelijkheid. Waarom moet ik alleen de nieuwsposter iets duidelijk maken terwijl het zo is dat de review gewoon fout is. Sommige mensen beoordelen hun aanschaf op hetgene dat ze lezen van de review. Ik vind het niet meer dat normaal dat er dan ook wordt vermeld dat deze review niet goed is omdat het niet correct is uitgevoerd.
Vind men echter dat de review niet uitgebreid genoeg is, dan ligt dat niet aan Tweakers.net, zij hebben de review namelijk niet gemaakt, maar slechts gelinkt naar de review, en zoals ik schreef, over die keuze kun je beter contact opnemen met de nieuwsposters.
Lees jij ergens dat ik T.net aanspreek op enige verantwoordelijkheid? Ik spreek de reviewer in dit geval persoonlijk aan op het verkeerd uitvoeren van de review, net als dat de poster in de review thread dat ook deed. Ik ga me er verder niet druk over maken.
Dat je het met hem eens bent is prima, maar probeer eens naar de moderatie te kijken in combinatie met wat de reaktie toevoegt aan het artikel. Het is namelijk niet de bedoeling dat als je het met iemand eens bent, je hem een +1 geeft. Meer info over het hoe en wat met betrekking tot het modereren kun je vinden in de: TMF FAQ
Ik heb geen lezing nodig in het uitvoeren van moderatie, ik heb hem overigens een +1 inzichtvol gegeven omdat hij kennelijk 1 van de weinige mensen is die ook doorheeft wat er in een review staat. Het is onzinnig om te denken dat je mensen beoordeelt voor hun postings ongeacht of je het er mee eens bent. Je kan het namelijk in dit geval op 2 manieren lezen.
1. je leest zijn posting, ziet enkelt wat staan dat enigsinds beledigend over kan komen en denkt -1 flaimbait oid.
2. je leest zijn posting, ziet iets staan en denkt: hmm hij is dan niet bepaald genuanceerd met zijn mening maar hij heeft tenminste begrepen dat er iets niet klopt.
Ik vind dat jullie erg kort door de bocht gaan hiermee, kijk eens iets verder dan je neus lang is.