Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Edit button wel bij elke post zetten (ook niet eigen)

Pagina: 1
Acties:
  • 36 views sinds 30-01-2008

• Silent Thunder
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 26-10 20:00
Dit topic heb ik ook al in het Bug-Forum neergezet, maar daar werd helaas niet op gereageerd. Daarom maar ff hier proberen dan. Even copy/paste:

Het komt geregeld voor dat de edit-knop niet word getoond in posts. Het is niet constant zo, maar geregeld komt het dus wel eens voor dat ik niet gebruik kan maken van die knop; omdat 'ie dus gewoonweg niet weergeven word. Ik vernieuw de page dan regelmatig maar zonder resultaat. Aangezien ik er 'vroeger' nooit last van had, neem ik aan dat het iets met de nieuwe forum-software te maken heeft?

• Garfield|IA
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online
Uhhm dat andere topic staat er nog maar 2 dagen, je kan toch gewoon je topic omhoog kicken? voor bug meldingen moet je niet in Lieve Adjes zijn :)

• JvS
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 08:40

JvS

Ik heb hem zelf ook

Ik weet het. Die edit button moet gewoon bij elke post komen te staan, pas bij het daadwerkelijk editten moet er naar rechten gekeken worden IMO. Ook bij gesloten topics enzo, want het kan handig zijn om de 'source' van een post te copy/pasten.

maar dat is denk ik al gemeld. Ik schop deze ff die kant op met een lichte titeladjustment :P

4x APsystems DS3; 4x495Wp OZO/WNW 10° ; 4x460Wp OZO/WNW 10°; Totaal 3820Wp

• chem
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 28-11 20:43

chem

Reist de wereld rond

staat al op de lijst :+

Klaar voor een nieuwe uitdaging.

• JvS
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 08:40

JvS