knetterende compaq V55

Pagina: 1
Acties:

• Tekla
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 19-08 10:45
De monitor van me servertje had al een tijdje de gewoonte om af en toe te tikken en te knetteren alstie aan stond. Nou had ik dat vanmiddag weer, maar nou doet ie helemaal niks meer :( gaat zelfs niet meer aan. Ik heb hem al opengeschroeft maar ik kan nou niet echt iets van defecte onderdelen zien. Weet iemand wat dit is en of het gerepareerd kan worden?

• Exorcist
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online

Exorcist

Uitdrijvûrrrr!

maak het niet zelf open in ieder geval, of wacht een dag. spanning kan nog een tijdje blijven "rondzwerven" in monitoren..

• Skaah
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
Een monitor? Enkeltje naar het grote stalen archief, een nieuw tweedehandsje kost nix meer...

• U-96
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 09-12-2020

U-96

it's a long way to tipperary..

blijf alsjeblieft af van de spoelen achterop je beeldbuis, ook van dikke kabels die je beeldbuis in "verdwijnen", je kan hier echt hardstikke dood van slaan.

Verwijderd

valt alle maal wel mee maar ga niet luk raar dingen vast pakken en blijf van die zuignap boven op de buis af en pleur die moinitor weg want zelf fixen lukt je toch niet tenzij je tv monteur bent of zo.

• dude123
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 13-05-2022

dude123

Linux addict

kan nogal gevaarlijk zijn, zelfs als de monitor niet aangesloten is bevinden zich nog hoge voltages op sommige componenten van de monitor. Laat em nakijken door iemand die er verstand van heeft of pleur em weg en koop een nieuwe, zijn echt niet zo duur

Meneer 1000 has spoken......

• dodo79
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 06:41

dodo79

witte dikke tonnie

ik denk, lijntransformator kaduuk, das da grote ding met die zuignap aan een draadje eraan :P

en als die kaduuk is, zie je der idd nix aan, dus gewoon wegpleure da ding.
ga eens naar een beurs toe ofzow, daar kost een 2e hands monitorreke ook bijna nix meer

omdat het kan!

• Remy
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 15-08 09:43

Remy

I usually get 100% accuracy

Niet repareren idd, gaat veels te veel kosten. Gewoon een 2ehands (nieuwe) kopen lijkt me

LinkedIn
Instagram

• Cassius
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online

Cassius

Moogles!

Kortgezegd, kijl die monitor weg (of als hij echt veel voor je betekend (emotionele waarde ofzo :P) kan je hem laten repareren (kost wel veel centen)) en koop gewoon een nieuwe.

Je kan echt wel een goed 17 inch vinden voor een lekker prijsje tegenwoordig (tussen de 200 en 300 Euro ofzo :) )

Succes

De meeste mensen deugen!

• Tekla
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 19-08 10:45
hmmja.. ik gooi em wel weg dan.. op de HCC ofzo maar ff kijken naar een nieuwe :)

• Cavemania
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 10-11-2024
Is waarschijnlijk de hoogspanning van de monitor, had er thuis ook zo een staan, ook een compaq trouwens, en die is gerepareerd door m'n vader (tv monteur) kostte ongeveer €100,-

Dus ik zou hem gewoon vervangen door een tweedehandsje

• Expander
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
marzzman schreef op 09 september 2002 @ 10:22:
Kortgezegd, kijl die monitor weg (of als hij echt veel voor je betekend (emotionele waarde ofzo :P) kan je hem laten repareren (kost wel veel centen)) en koop gewoon een nieuwe.

Je kan echt wel een goed 17 inch vinden voor een lekker prijsje tegenwoordig (tussen de 200 en 300 Euro ofzo :) )

Succes
Wat moet hij nou met een 17 inch op zijn server?

Een 12 inch zou in dit geval juist veel cooler en handiger zijn.

Expanding the inexpandable

Pagina: 1