Ik zit in een situatie waarin ik één persoon veel bel, en verder bar weinig. Is er een abonnement waarin dat mogelijk is? Of een heel andere manier? Elk idee is welkom!
Vast of Mobiel ?
En voor vast heb je natuurlijk de bekende voordeel nummers.
En voor mobiel bestaat dat niet echt.
En voor vast heb je natuurlijk de bekende voordeel nummers.
En voor mobiel bestaat dat niet echt.
Als het nr wat je belt vast of O2-mobiel is, is het nieuwe abbo van O2 misschien wat voor je: 7,50 Euro voor abbo + 5 Euro extra voor 500min, welk je voor O2-mobiel en vaste nrs kan gebruiken ....
het abonnement van o2 is vanaf de 16e te koop in de o2 -shops en vanaf 1 oktober in alle winkels.
Als die persoon met wie je veel belt ook O2 of een vaste aanlsluiting heeft dan betaal je maar 0.1cent per minuut. Heeft ze een andere mobiele provider, dan betaal je 0.15 eurocent per minuut.
http://ikkoku.o2.nl/help_...a_id=358&persoonlijk=true
Als die persoon met wie je veel belt ook O2 of een vaste aanlsluiting heeft dan betaal je maar 0.1cent per minuut. Heeft ze een andere mobiele provider, dan betaal je 0.15 eurocent per minuut.
Betreft Kosten
Abonnement € 7,50 per maand
Bellen naar O2 klanten en vaste nummers in NL € 5,- voor 500 minuten per maand
Bellen naar niet O2 klanten en voicemail in NL € 0,15 per minuut
Sms € 0,15 per bericht
Datacommunicatie via gprs in NL € 1,50 per mb
voor meer info:Aansluitkosten zijn €50,- inclusief BTW. Indien u zich opgeeft voor 3 november, betaalt u geen aansluitkosten
http://ikkoku.o2.nl/help_...a_id=358&persoonlijk=true
Als je een kvk hebt kun je een O2 zakelijk abo nemen. Kun je met officezone 6 uur gratis naar een andere o2 abonnee bellen. Als die ander dat ook heeft dus 12uur per maand. Die abotjes waren gratis, maar die actie is geloof ik weer voorbij.
Als we dan toch aan het verbeteren zijnWaslijn schreef op 08 september 2002 @ 15:21:
Als je een kvk hebt kun je een O2 zakelijk abo nemen. Kun je met officezone 6 uur gratis naar een andere o2 abonnee bellen. Als die ander dat ook heeft dus 12uur per maand. Die abotjes waren gratis, maar die actie is geloof ik weer voorbij.
Bij het ondernemersabonnement gaat het om 60 uur per maand, dus met z'n tweeen 120 uur per maand
Bij O2 waren die abo's niet gratis, maar had je voor 10 euro twee ondernemers-abo's inclusief office zone:
Die actie is dus inderdaad weer voorbijAls u een ondernemersabonnement van O2 afsluit vóór 31 augustus 2002, krijgt u office zone voor twee gebruikers gratis en ontvangt u voor al uw nieuwe abonnementen een GPRS-toestel vanaf 0 euro.
Pagina: 1