[CNPS] Zalman NB32J voldoende voor een 3D Prophet 2 GTS PRO?

Pagina: 1
Acties:

• kimjansen
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 00:26

kimjansen

Nu ff niks...

Topicstarter
Het fannetje van m'n Hercules 3D Prophet 2 GTS PRO 64MB begint een beetje te ronken. Omdat ik daar een hekel aan heb wil ik dat ding vervangen. Ik heb hier nog een Zalman NB32J liggen. Mijn vraagje heeft iemand dit passieve blokje al eens op z'n GeForce 2 GTS geplakt, of heeft iemand een idee of dit afdoende is om dit geval te koelen.

Speed kills, but beauty lives forever...

• DAMAGE
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 13-01 00:52

DAMAGE

a.k.a. Rice_NL

probeer het zal ik zegge. als je je kaart niet ge overclocked hebt zal het moeten werken, zo gou fikt zon ding nou ook weer niet door...

Lian Li O11 Dynamic EVO | Corsair HX1500i | Intel i9 13900K | ASUS Maximus HERO Z790 | 32GB GSkill Trident Z5 7200 DDR5 | Samsung 980 Pro 2TB | RTX 4080 | Simucube 2 Pro wheel

• Fanatic_FS
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 21-02 10:48

Fanatic_FS

Rated T for Troll™

ik denk niet dat hij zal gaan fikken aangezien een geforce4mx440 en een radeon9000 ook passief gekoeld worden, dus moet het makkelijk kunnen

[specs]

• kimjansen

kimjansen

Nu ff niks...

Topicstarter
Bedankt voor de, gelukkig positieve, reacties. Ik heb hem erop gezet en tot nu toe lijkt het goed te gaan. Idd is hij niet overclocked dus ik zal hem zo eens pijnigen met 3DMark 2001. Ik post hier m'n bevinding nog wel ffies

Verwijderd

Dit lijkt me een heel intressant topic, want mijn vader heeft er ook 1 en ik heb ook zo'n blokje.....

• kimjansen

kimjansen

Nu ff niks...

Topicstarter
ik heb het nu een week draaien, maar het nog niet echt kunnen testen met spellen. wel met 3dmark 2001 en na 4 uren draaien zie ik niks vreemds, dus deze kaart is wel goed passief te koelen met een nb32-j

• 418O2
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 00:14
ja als 3dmark geen probleem is dan zijn er geen problemen..
Pagina: 1