Dreamcast vraagje

Pagina: 1
Acties:

• SYQ
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online
Hoi,

ben van plan om binnenkort een dreamcast aan te schaffen ivm alle spelletjes op het internet. nu heb ik ook gehoord dat er vele mods bestaan om bv divx af te spelen. mijn vraag, moet er gesleuteld worden aan de dreamcast om zulke mods te kunnen gebruiken??

en is 85 euro een redelijke prijs?? (met 5 spel. ofzo)

Verwijderd

lijkt me wle een redelijke prijs ja.... hoeveel controllers??

Er zijn ook allemaal emulators voor de DC... kun je bijvoorbeeld SNES en Megadrive games op je DC spelen... is natuurlijk ook best leuk!

• SYQ
  • Niet online
1 vmu controller ofzo, maar nogmaals is het noodzakelijk om je DC om te bouwen zoals de ps1 ?? of heeft ie geen problemen met gebrande cds?

Verwijderd

nope je hoeft hem niet om te bouwen, je hebt voor de oudere spellen wel een boot-disc nodig om ze te spelen, maar bij de nieuwere (ook al weer oud) niet meer :)

Verwijderd

Ik heb gehoord dat nieuwere DC niet "back-up" spellen kan draaien, maar dat weet ik niet zeker. Die emulators van SNES enzo zijn erg leuk, maar draaien niet echt soepel op een DC. Daar kun je gewoon beter een PC voor gebruiken, hetzelfde met DIVX. Je moet erg veel moeite doen op divx films af te spelen op DC. En de kwaliteit is slechter. Maar 85 is zeker een mooie prijs. Als ik een DC aangeboden kreeg voor 85 euro had ik hem zeker gekocht, altijd handig een backup DC :P

• Mary Wana
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 07-01 18:59

Mary Wana

keyboard nut

Suxxes met divx alspelen! :) zooitje raakt echt zomaar out of sync :S

XP2600+ @ 2500mhz 1024mb Twinmos PC2700 @ CS2 WD1800JB Plextor 40x CDRW Ti 4600 ULTRA

• SYQ
  • Niet online
shit hey, dacht ff lekker alle divx filmpjes in de woonkamer op 82cm te kunnen bekijken :/

na ja, bedankt voor de info. ga meteen vragen of ie backup spelletjes kan afspelen, anders mot ik hem niet hebben :)

• Wimo.
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 00:54

Wimo.

Shake and Bake!

SYCooo schreef op 08 september 2002 @ 13:35:
shit hey, dacht ff lekker alle divx filmpjes in de woonkamer op 82cm te kunnen bekijken :/

na ja, bedankt voor de info. ga meteen vragen of ie backup spelletjes kan afspelen, anders mot ik hem niet hebben :)
Haal dan een xbox ..

• SYQ
  • Niet online
ja joh goed plan, zorg jij dan voor de eurotjes ?

• Snowdog
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 21:58
backups is np met dreamcast
kan zonder ombouwen
gewoon met gefikte cd's
maar divx is niet echt super ;P
Pagina: 1