Oké, even wat uitleg. Ik heb een website gemaakt die ik in procenten in de HTML inlaad.
Op die manier dus
Alleen nu blijkt dus dat ik ook bezoekers heb die nog 800*600 draaien, en voor hun zijn de teksten op de site niet goed leesbaar omdat dan de movie verkleind wordt en dus ook alle teksten. Het liefst zou ik het zo hebben dan ik de .swf gewoon in procenten kan blijven inladen in de HTML, maar dat de grootte van de letters wel gelijk blijft (10pt in dit geval).
Nou mijn eigenlijke vraag dus: Is het mogelijk om als ik een movie in % inlaad, toch de grootte van de letters te behouden? Dat zou wel vriendelijk zijn tegenover gebruikers met lagere resoluties dan 1024*768 (die dus blijkbaar toch nog bestaan)...
PS: Ja, het is een site voor en over pinkpop dus de achtergrond is roze ja
code:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
| <OBJECT classid="clsid:D27CDB6E-AE6D-11cf-96B8-444553540000" codebase="http://download.macromedia.com/pub/shockwave/cabs/flash/swflash.cab#version=5,0,0,0" WIDTH=100% HEIGHT=100%> <PARAM NAME=movie VALUE="main.swf"> <PARAM NAME=quality VALUE=high> <PARAM NAME=bgcolor VALUE=#FF00FF> <EMBED src="main.swf" quality=high bgcolor=#FF00FF WIDTH=100% HEIGHT=100% TYPE="application/x-shockwave-flash" PLUGINSPAGE="http://www.macromedia.com/shockwave/download/index.cgi?P1_Prod_Version=ShockwaveFlash"> </EMBED> </OBJECT> |
Op die manier dus
Alleen nu blijkt dus dat ik ook bezoekers heb die nog 800*600 draaien, en voor hun zijn de teksten op de site niet goed leesbaar omdat dan de movie verkleind wordt en dus ook alle teksten. Het liefst zou ik het zo hebben dan ik de .swf gewoon in procenten kan blijven inladen in de HTML, maar dat de grootte van de letters wel gelijk blijft (10pt in dit geval).
Nou mijn eigenlijke vraag dus: Is het mogelijk om als ik een movie in % inlaad, toch de grootte van de letters te behouden? Dat zou wel vriendelijk zijn tegenover gebruikers met lagere resoluties dan 1024*768 (die dus blijkbaar toch nog bestaan)...
PS: Ja, het is een site voor en over pinkpop dus de achtergrond is roze ja
[ Voor 0% gewijzigd door HariZ op 08-09-2002 12:08 . Reden: kleine aanpassingen om layout iets minder te verkloten ]