Toon posts:

Wat was dit? (this page cannot be displayed)

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hallo,

net schreef ik een reactie op Tweakers.net in een flinke discussie waarbij ik ongeveer een kwartier van mijn vrije tijd kwijt was aan typen, denken, argumenteren, etc...

...en dan krijg ik deze ranzige foutmelding: This page cannot be displayed. Je kent het wel! Mag ik weten wat er aan de hand was? Ik kan wel van alles bedenken maar ik wil graag de exacte reden weten. Dit is namelijk niet de eerste keer. Of valt dit onder de noemer 'gebruikersvriendelijkheid'? Niet echt heh?

• Wouter Tinus
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online

Wouter Tinus

Whee!

This page cannot be displayed is een standaard error van Internet Explorer die honderden oorzaken kan hebben. Meer dan de helft van die oorzaken ligt niet eens aan onze kant, dus het is onmogelijk om na te gaan waarom jij op dat moment die fout kreeg :).

Professioneel Hyves-weigeraar

Verwijderd

Topicstarter
Zou idd wel kunnen ja dat het aan mij lag. Is het ook op te lossen op de een of andere creatieve manier? Aan jullie kant of aan de mijne? Want als ik dan op 'back' druk dan is mijn complete text nl. mooi weg. Leuk, kwartier voor Jan Doedel bezig geweest.

Toen ik net op GoT rondsurfde had ik't weer. 15 sec.geleden...

[ Voor 0% gewijzigd door Verwijderd op 08-09-2002 12:42 . Reden: addon ]

• WOmBaT
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 30-11-2025

WOmBaT

Nyaaa!!!

Verwijderd schreef op 08 september 2002 @ 12:41:
Zou idd wel kunnen ja dat het aan mij lag. Is het ook op te lossen op de een of andere creatieve manier? Aan jullie kant of aan de mijne? Want als ik dan op 'back' druk dan is mijn complete text nl. mooi weg. Leuk, kwartier voor Jan Doedel bezig geweest.
Altijd je tekst kopiëren voordat je submit :)

• rb338
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 04-03 19:38
Doe zoals ik: voordat je op verzenden klikt ff alles selecteren en in je clipboard zetten :)
Krijg je dan zo'n error, ga je ff terug en plak je de text er weer in. Klaar :P

--edit
Mja, ik heb het weer te uitgebreid beschreven en ben dus te laat :+

Verwijderd

Topicstarter
Hmmz. Mja. Maar er zit ook wel meer in je clipboard natuurlijk. En alles kopieren dat je op GoT/T.net post dat is nogal veel werk. Ik doe dat meestal pas nadat dit mij is overkomen en dan maar een tijdje. Tot ik weer zoiets heb van 'het gebeurd niet meer'.

Maar ja het is wel een oplossing idd :) toevallig iemand die een andere oplossing weet ofeen programmatje waarmee je meerdere zaken in je clipboard kunt zetten? Zou wel nuttig zijn.. niet alleen voor mij want ik neem aan dat meerdere hier last van hebben..

• odysseus
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 13-03 21:20

odysseus

Debian GNU/Linux Sid

Onder GNU/Linux zijn er (in de grafische interface) standaard twee clipboards, dus daar zou je het makkelijk in één van de twee neer kunnen zetten. Bovendien heeft KDE een tooltje (Klipper) dat de laatste 10 (instelbaar getal) teksten in je clipboard opslaat voor hergebruik :). En ten derde onthoudt mijn browser Konqueror welke tekst er in een invoerveld stond, waardoor je die gegevens in ieder geval op GoT niet hoeft te kopiëren (op de FP verdwijnt het reactiescherm, waardoor je de tekst niet meer via back terug kunt halen). Maar ik vermoed dat je Windows gebruikt, dus misschien dat je even op download.com en consorten moet zoeken naar Klipper-equivalenten :).

Leven is het meervoud van lef | In order to make an apple pie from scratch, you must first create the universe.

Pagina: 1