----~----~<{ Join [DPC]Division Brabant!! }>~----~-----
En ik denk dat-ie nog ligt te ronken (luidruchtig

4x APsystems DS3; 4x495Wp OZO/WNW 10° ; 4x460Wp OZO/WNW 10°; Totaal 3820Wp
Verwijderd
Maarre ook de moderator van de koetjes moet af en toe van stal
Verwijderd
Alleen de moderators met iets gemodificeerde capes mogen dat
Maar eigenlijk bedoel ik, kan ie geen litemod krijgen.
nofi voor DSmarty hoor (je kunt hier niet altijd zijn). Maar hij post vergeleken met de andere modjes weinig. (een op de drie dagen) Als ie ook alleen die dagen aanwezig is, is het misschien toch handig om er een litemod bij te hebben.
Maar volgens mij heeft Peter z'n koe-volgelingen goed onder controle
Hmmm, nu ik nog eens goed kijk zie ik dat het er nog niet zo lang staat. Dat topic. Maar, stel dat Jeroon, Sequence of Sequence er een slotje op kunnen doen hadden ze dat vast al wel kunnen doen. Want die zijn er al geweest (in DPC).
Ik vind DPC wel goed gaan zo, geen lite mod needed volgens mij
serieus:
mja, je kan net zo goed die htmlers modrechten geven daarodat hebben ze toch al gedeeltelijk en ik zag laatst een SeM van jeroon die een spelfout in zn topictitel had gemaakt, zoiets zouden ze best zelf mogen kunnen corrigeren.
Dit moet dan vanochtend toch ook gezien zijn door iemand
Verwijderd
YoMaN schreef op 08 september 2002 @ 13:05:
[rml][ DPC] verkeerde forum[/rml]
Dit moet dan vanochtend toch ook gezien zijn door iemandof vergis ik me nu echt zo erg.
Ehh

Maarja .. als GM mod ik bv. alleen als de lokale mod z'n gezicht na een tijd nog niet heeft laten zien.
Of als het een warez-request/post betreftVerwijderd schreef op 08 september 2002 @ 13:09:
[...]
Ehh
Maarja .. als GM mod ik bv. alleen als de lokale mod z'n gezicht na een tijd nog niet heeft laten zien.
Ontopic: Ik kom zelf te weinig in DPC om er iets nuttigs over te zeggen. Het is gewoon een zelfregulerend gedeelte van GoT en ik denk dat er genoeg sociale controle is om "foute" topics met rust te laten (itt andere subfora: N00B WIL ADVIES OVER ALLES :P

Toch lijkt me een of meerdere light-modjes wel handig, vooral in verband met de fouten die we zelf
(edit: en als er dan iemand 'bij' zou komen: neem dan iemand die voor alle DPCH posters en andere DPC leden goed en vaak bereikbaar is, liefst een van de posters zelf)
We spend our years as a tale that is told
Je snapt me wel. Loopt het nu werkelijk zo storm dat een lite mod gewenst is (los van wie dat dan zou worden)? Ik bedoel... zoveel fouts gebeurt er niet imho.
Het zal wel niet, maar het zou maar wel.
Verwijderd
YoMaN schreef op 08 september 2002 @ 13:05:
[rml][ DPC] verkeerde forum[/rml]
Dit moet dan vanochtend toch ook gezien zijn door iemandof vergis ik me nu echt zo erg.
Oh zekers.
Stel het zou een OW waardige post zijn was er zwaarder aan een bel gehangen.
Er gaat niet zoveel fout, maar op de momenten dat we onze mod wel kunnen gebruiken, is ie er nooit. Dat is onhandig. Als je dat geen reden vindt om een lite-mod toe te voegen, wat is het nut van de gewone mod dan nog? Dan kan die ook wel weg.Jotti schreef op 08 september 2002 @ 15:47:
Loopt het nu werkelijk zo storm dat een lite mod gewenst is (los van wie dat dan zou worden)? Ik bedoel... zoveel fouts gebeurt er niet imho.

Draadje is volgens mij verdwenen.
ToeTerdeToeTToeT! | May the ToeT be with you | There is no ToeT | specs
Still the gentleman ;)
[Clan of ToeT]
DPC is de enige plek naast SP waar ik nog iets van dingen af weet
Er gebeurt zelden wat, gebeurt er eens een keer wat dan is de kans natuurlijk relatief groot dat iemand niet op got zit op dat moment (heel simpel rekensommetje is dat).
Lite-mod is misschien wel een aardig idee, alhoewel de huidige modforce naar mijn mening meer dan voldoende is.
Ben ik er niet, dan is er altijd wel een GM of HGA online.
Sluit ik me helemaal bij aan.Dutchman! schreef op 08 september 2002 @ 14:06:
Het DPC forum is redelijk schoon qua bullshittopics en spam e.d. (gelukkig)
Toch lijkt me een of meerdere light-modjes wel handig, vooral in verband met de fouten die we zelfmaken aan dubbele DPCH's en foutjes in de topictitles enzo
(edit: en als er dan iemand 'bij' zou komen: neem dan iemand die voor alle DPCH posters en andere DPC leden goed en vaak bereikbaar is, liefst een van de posters zelf)
Idd.Onno schreef op 08 september 2002 @ 17:17:
[...]
Er gaat niet zoveel fout, maar op de momenten dat we onze mod wel kunnen gebruiken, is ie er nooit. Dat is onhandig. Als je dat geen reden vindt om een lite-mod toe te voegen, wat is het nut van de gewone mod dan nog? Dan kan die ook wel weg.
No offense DSmarty, maar de de posts van Dutchman en Onno geven mij toch wel te denken. En als er wel wat gebeurd ga ik er dus wel vanuit dat de mod dat oplost en niet dat de DPC'ers naar LA SM moeten rennen...DSmarty schreef op 09 september 2002 @ 00:30:
Ben er meer dan genoeg hoor
Er gebeurt zelden wat, gebeurt er eens een keer wat dan is de kans natuurlijk relatief groot dat iemand niet op got zit op dat moment (heel simpel rekensommetje is dat).
Lite-mod is misschien wel een aardig idee, alhoewel de huidige modforce naar mijn mening meer dan voldoende is.
Ben ik er niet, dan is er altijd wel een GM of HGA online.
Nu ligt het er dus wel aan wat de vereisten voor een mod zijn vandaag de dag en dat zal ongetwijfeld verschillen per afdeling. Het lijkt mij dus niet verkeerd om toch naar de optie voor lite-mod te kijken als DSmarty niet meer de tijd heeft die benodigd zou zijn om DPC te kunnen modden in korte tijd. Met dit laatste doel ik vooral op de post van Dutchman, om de foutjes te corrigeren.
NightHawk schreef op 09 september 2002 @ 02:19:
[...]
No offense DSmarty, maar de de posts van Dutchman en Onno geven mij toch wel te denken. En als er wel wat gebeurd ga ik er dus wel vanuit dat de mod dat oplost en niet dat de DPC'ers naar LA SM moeten rennen...
en misschien is het wel een idee nu over de modforce op sterkte is hier en daar nog wat versterkingen aan te brengen
maar goed ->
het is nu iig bij de goede persoon aanbelandJotti schreef op 09 september 2002 @ 02:13:
Mwa, het wordt iig besproken. Stay tuned.
Doet iets met Cloud (MS/IBM)
Het is niet reeël te eisen dat een mod 24/7 online is en elke minuut elke draad bekijkt. (dat suggereer je imho)
Aangezien je niet elke post bekijkt kan je weleens wat over het hoofd zien of simpelweg offline zijn, SM is speciaal daarvoor in het leven geroepen.
Er zijn ook weleens mensen die een ICQtje sturen, dat wil 's avonds en in het weekend prima, maar door de weeks heb ik alleen http verkeer en geen ICQ (Firewall op werk)
Dan bied SM dus uitkomst.
Er gaat btw een Lite-Mod komen. (Naam wordt binnenkort bekend gemaakt)
Gregoor, ja heDSmarty schreef op 09 september 2002 @ 18:52:
Nighthawk,
Het is niet reeël te eisen dat een mod 24/7 online is en elke minuut elke draad bekijkt. (dat suggereer je imho)
Aangezien je niet elke post bekijkt kan je weleens wat over het hoofd zien of simpelweg offline zijn, SM is speciaal daarvoor in het leven geroepen.
Er zijn ook weleens mensen die een ICQtje sturen, dat wil 's avonds en in het weekend prima, maar door de weeks heb ik alleen http verkeer en geen ICQ (Firewall op werk)
Dan bied SM dus uitkomst.
Er gaat btw een Lite-Mod komen. (Naam wordt binnenkort bekend gemaakt)
Marcy stelt zich beschikbaar (niet nodig/gewenst maar toch
Over de discussie of het nodig is...mwah ik vind DSmarty het goed doen. Ook al is er ie er soms niet "snel" bij, wat trouwens een vertekend beeld geeft. Als er per dag een 10tal slotjes zouden komen dan heb je meer kans om er 1 te zetten dan dat er per week max. 2 komen. Is niet zo gek dat de topics dan wat langer openstaan. (is trouwens al aangehaald deze vergelijking)