Geachte mede tweakers,
Ik zit met een groot windows probleem. De 2 volgende punten die ik ga uitleggen. kunnen iets met elkaar te maken hebben, of helemaal niet.
Het zijn inieder geval 2 problemen.
1 - Ik start WinXP op en wordt belaagd door 4 popups, die naar mijn IE/homepage verwijzen. daarna krijg ik deze melding.

Ik weet dat dit vroeger een virus is geweest, en ik em via Norton AV 2002 heb verwijderd, helaas moesten mijn bestanden ook geisoleerd worden.
2 - Het 2de probleem heeft met CD Recording te maken.
Dan wil ik een cd gaan fikken, en dan start ik Nero Versie 5.5.7.2.
Ik start het recorden. en na enige tijd, krijg ik een blauw scherm voor mijn neus.
IK weet absoluut niet wat en waardoor dit nu opeens zo werkt.
Ik heb net bijvoorbeeld een game gebrand. en dat deedie dan wel. maar van video branden (ook data) slaatie van op tilt.
Wie mij hier uit de brand kan helpen, god zij geprezen.
Ik heb wel de SP1 update, maar voor de update gaf de pc ook al deze problemen met zich mee.
Mijn specs zijn als volgd:
- Aopen 12x8x32
- Athlon 1GhZ
- 768 MB ram
- Aopen AK73Pro Motherboard
- Viper V770 TNT2 32 MB
- 60GB Hdd's (20+40)
- Windows XP + SP1
Ik zit met een groot windows probleem. De 2 volgende punten die ik ga uitleggen. kunnen iets met elkaar te maken hebben, of helemaal niet.
Het zijn inieder geval 2 problemen.
1 - Ik start WinXP op en wordt belaagd door 4 popups, die naar mijn IE/homepage verwijzen. daarna krijg ik deze melding.

Ik weet dat dit vroeger een virus is geweest, en ik em via Norton AV 2002 heb verwijderd, helaas moesten mijn bestanden ook geisoleerd worden.
2 - Het 2de probleem heeft met CD Recording te maken.
Dan wil ik een cd gaan fikken, en dan start ik Nero Versie 5.5.7.2.
Ik start het recorden. en na enige tijd, krijg ik een blauw scherm voor mijn neus.
IK weet absoluut niet wat en waardoor dit nu opeens zo werkt.
Ik heb net bijvoorbeeld een game gebrand. en dat deedie dan wel. maar van video branden (ook data) slaatie van op tilt.
Wie mij hier uit de brand kan helpen, god zij geprezen.
Ik heb wel de SP1 update, maar voor de update gaf de pc ook al deze problemen met zich mee.
Mijn specs zijn als volgd:
- Aopen 12x8x32
- Athlon 1GhZ
- 768 MB ram
- Aopen AK73Pro Motherboard
- Viper V770 TNT2 32 MB
- 60GB Hdd's (20+40)
- Windows XP + SP1
PSP 1000 @ 6.60 Pro C2 [+256GB]
PSVita @ Henkaku Enso [+256GB]
3DS @ Luma (B9S) [+160GB]
Nintendo Switch 3.0.1 [+256GB]