Toon posts:

[Xbox] adventure games

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hoi ik heb al een poos een xbox maar ik heb games die naar een weekendje al
niks aan meer zijn wat zijn nou leuke adventure games waar je echt een poosje mee bezig bent ofzow?

• Collaborator
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 01-10-2025

Collaborator

You! Cake or Death?

zijn er eigenlijk niet echt.. meer schietspellen zoals HALO

en als je echt adventure wilt moet je munch oddesy hebben meer is er nog niet.. voor adventure moet op een cube hebben :*)

This space is occupied

• HIDMAN-X
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 24-01 12:05

HIDMAN-X

Subterranean Homesick Alien

TekkenMaster schreef op 08 september 2002 @ 14:21:
zijn er eigenlijk niet echt.. meer schietspellen zoals HALO

en als je echt adventure wilt moet je munch oddesy hebben meer is er nog niet.. voor adventure moet op een cube hebben :*)
HALO vind ik ook niet echt een spel met een lange houdbaarheid ik heb hem nu een week maar hij begint me nu toch echt behoorlijk te vervelen.
De hele tijd schieten en de levels zijn soms ook behoorlijk eentonig.

Munch Oddesey lijkt me idd wel een goed adventure spel.

Verwijderd

hangt van je definitie van 'adventure' af... Munch is geen adventure in de zin van Monkey Island of zo, maar meer rondspringen in levels en puzzels oplossen in de vorm van 'waar zit de schakelaar om deze deur te openen' en 'hoe sloop ik die beesten zonder zelf gesloopt te worden'. Wel een goed spel, heb 'em uitgespeeld, en is zeer de moeite waard. Maar dan kun je elk spel waar een verhaallijn in zit wel een adventure gaan noemen.

Ben zelf nu bezig in Silent Hill 2: Restless Dreams. Vind het wel een behoorlijk creepy spel. Je draagt een radio bij je, en als er zombies in de buurt zijn, gaat die ruis geven. Dan loop je door de mist, en opeens hoor je je radio zachtjes gaan ruisen... Moeilijk te omschrijven, maar de suspense zit er goed in.

Anders moet je kijken naar RPG-achtige dingen, zoals Azurik of Nightcaster of Morrowind.

Verwijderd

Verwijderd schreef op 08 september 2002 @ 14:42:

Ben zelf nu bezig in Silent Hill 2: Restless Dreams. Vind het wel een behoorlijk creepy spel. Je draagt een radio bij je, en als er zombies in de buurt zijn, gaat die ruis geven. Dan loop je door de mist, en opeens hoor je je radio zachtjes gaan ruisen... Moeilijk te omschrijven, maar de suspense zit er goed in.
Woei, dat lijkt me wel een spannend spel. Vooral leuk als ouders + broer weg zijn, samen met vriendin op bank in de nacht, geluid hard, beetje schemerig in de kamer... hehe >:) :*) >:)
Edit: met dolby surround en breedbeeld uiteraard he ;) :9

Verwijderd

Edit: met dolby surround en breedbeeld uiteraard he
Dolby Digital wordt ondersteund (4.0 welliswaar, maar soit), breedbeeld niet (en beeld uitrekken wordt lelijk). Verder inderdaad het spel bij voorkeur voor de situatie die jij daar schetst... :)

Verwijderd

Verwijderd schreef op 08 september 2002 @ 16:57:
[...]

Dolby Digital wordt ondersteund (4.0 welliswaar, maar soit), breedbeeld niet (en beeld uitrekken wordt lelijk). Verder inderdaad het spel bij voorkeur voor de situatie die jij daar schetst... :)
Hmm, das wel minder, maarja daar mag de ''pret'' niet onder lijden >:)
Pagina: 1