Last update counter

Pagina: 1
Acties:

• Able
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 11-04-2021
Beste mensen,

Ik heb een website in elkaar gesleuteld, (werkt nog leuk ook) maar nu ben ik op zoek naar een counter waarin men kan lezen wanneer hij voor het laatst is geupdate. een javascript counter gevonden, maar kan daar in het font niet wijzigen en kan hem niet centreren, maar dat ligt zeker weten aan mij.
Kan ik hem ergens downloaden in html ? Met html kom ik aardig weg.
Bij voorbaat dank. (betreft de website www.jwmodelbouw.nl)

OS, Windows 7, Mobo, Asus A8N-E, Ram 2 Gb, Modem, Vigor 2600, DVD, Aopen 16/48, CD-Riter, Plextor PX-760A, Graph.Card, Asus N66GT, Printer, Brother 2030, Scanner, HP 3800, HD Prim. S-Ata 200 Gb., HD Sec. 60 Gb.

• 4Real
  • Laatst online: 14-09-2024
<script language="JavaScript">
document.write(document.lastModified)
</script>

heb je hier wat aan :?

• Able
  • Laatst online: 11-04-2021
Beste, sorry maar hier begrijp ik helemaal niets van, wat kan of moet ik hier mee doen? maar wel bedankt voor je reactie.

OS, Windows 7, Mobo, Asus A8N-E, Ram 2 Gb, Modem, Vigor 2600, DVD, Aopen 16/48, CD-Riter, Plextor PX-760A, Graph.Card, Asus N66GT, Printer, Brother 2030, Scanner, HP 3800, HD Prim. S-Ata 200 Gb., HD Sec. 60 Gb.

• 4Real
waar heb je je site in gemaakt :?

je kan dit gewoon in de source zetten en dan heb je wanneer de pagina voor het laatste is upgedate,

document.write die plaats de datum wanneer die laatste is upgedate :)

• Thijsmans
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 22:05

Thijsmans

⭐⭐⭐⭐⭐ (5/5)

Lees eens een Js tutorial door :) En ook zoeken op google kan geen kwaad.

Als je trouwens de regel document.write niet begrijpt, tsja... das toch het eerste dat je moet weten. Zoals je vast al vermoedt schrijf je daarmee een regel in een document :) Wat je schrijft zit tussen de haakjes.

code:
1
2
3
4
5
6
7
8
<script type="text/javascript">
 // variabelen opgeven
 // font: naam van het lettertype
 var font = 'verdana';
 // size: grootte van het lettertype
 var size = '2';
 document.write('<font family="'+font+'" size="'+size+'">'+document.lastModified+'</font>');
</script>

Dat was simpel. En 4Real: language="javascript" is outdated, gebruik liever type="text/javascript".

Privacy-adepten vinden op AVGtekst.nl de Nederlandse AVG-tekst voorzien van uitspraken en besluiten.

• 4Real
Prammenhanger schreef op 08 september 2002 @ 11:54:
Dat was simpel. En 4Real: language="javascript" is outdated, gebruik liever type="text/javascript".
niet mijn fout :o

copy/paste van www.w3schools.com :)
Pagina: 1