OS, Windows 7, Mobo, Asus A8N-E, Ram 2 Gb, Modem, Vigor 2600, DVD, Aopen 16/48, CD-Riter, Plextor PX-760A, Graph.Card, Asus N66GT, Printer, Brother 2030, Scanner, HP 3800, HD Prim. S-Ata 200 Gb., HD Sec. 60 Gb.
Beste, sorry maar hier begrijp ik helemaal niets van, wat kan of moet ik hier mee doen? maar wel bedankt voor je reactie.
OS, Windows 7, Mobo, Asus A8N-E, Ram 2 Gb, Modem, Vigor 2600, DVD, Aopen 16/48, CD-Riter, Plextor PX-760A, Graph.Card, Asus N66GT, Printer, Brother 2030, Scanner, HP 3800, HD Prim. S-Ata 200 Gb., HD Sec. 60 Gb.
waar heb je je site in gemaakt 
je kan dit gewoon in de source zetten en dan heb je wanneer de pagina voor het laatste is upgedate,
document.write die plaats de datum wanneer die laatste is upgedate
je kan dit gewoon in de source zetten en dan heb je wanneer de pagina voor het laatste is upgedate,
document.write die plaats de datum wanneer die laatste is upgedate
Lees eens een Js tutorial door
En ook zoeken op google kan geen kwaad.
Als je trouwens de regel document.write niet begrijpt, tsja... das toch het eerste dat je moet weten. Zoals je vast al vermoedt schrijf je daarmee een regel in een document
Wat je schrijft zit tussen de haakjes.
Dat was simpel. En 4Real: language="javascript" is outdated, gebruik liever type="text/javascript".
Als je trouwens de regel document.write niet begrijpt, tsja... das toch het eerste dat je moet weten. Zoals je vast al vermoedt schrijf je daarmee een regel in een document
code:
1
2
3
4
5
6
7
8
| <script type="text/javascript">
// variabelen opgeven
// font: naam van het lettertype
var font = 'verdana';
// size: grootte van het lettertype
var size = '2';
document.write('<font family="'+font+'" size="'+size+'">'+document.lastModified+'</font>');
</script> |
Dat was simpel. En 4Real: language="javascript" is outdated, gebruik liever type="text/javascript".
Privacy-adepten vinden op AVGtekst.nl de Nederlandse AVG-tekst voorzien van uitspraken en besluiten.
niet mijn foutPrammenhanger schreef op 08 september 2002 @ 11:54:
copy/paste van www.w3schools.com
Pagina: 1