Sony A7III | Sony a6300 | Sony ZV-E1 | 12 2.0 | 21 1.4 | 24 1.4 | 35 2.8 | 50 1.4 | 135 1.8 | 16-28 2.8 | 16-70 4 | 28-75 2.8 | 70-200 2.8 II |
vertel liever wat voor nic's je hebt en hoe ze ingesteld zijn ipv wat voor harddisks... je verteld toch ook niet wat voor monitor je hebt als je toetsenbord het niet doet
harddisks kunnen wel de begrenzende factor zijn hoor! Test eens of ze naar behoren werken met test proggie.
Kijk of DMA busmastering aanstaat bijv bij je server.
en /downtime/ ik weet toevallig dat een Compraq toetsenbord incompatible is met een Dell monitor...
Kijk of DMA busmastering aanstaat bijv bij je server.
en /downtime/ ik weet toevallig dat een Compraq toetsenbord incompatible is met een Dell monitor...
"A study in the Washington Post says that women have better verbal skills than men. I just want to say to the authors of that study: Duh."
In de server en client zitten Intel Pro 100B PCI kaartjes
Sony A7III | Sony a6300 | Sony ZV-E1 | 12 2.0 | 21 1.4 | 24 1.4 | 35 2.8 | 50 1.4 | 135 1.8 | 16-28 2.8 | 16-70 4 | 28-75 2.8 | 70-200 2.8 II |
full duplex en half duplex geprobeerd? Ik ben zelf ook aan het zoeken. En daar een beetje mee rommelen hielp me al van 2 naar 6 MB
. Zal even moeten kijken hoe het precies staat, maar probeer maar eens wat....
Oh, en Dark Helmet, dat komt omdat die Dell monitor, zijn data niet versleuteld kan ontvangen zoals elke monitor tegenwoordig behoord te kunnen om te kunnen communiceren met geavanceerde tbs als die van compaq
Oh, en Dark Helmet, dat komt omdat die Dell monitor, zijn data niet versleuteld kan ontvangen zoals elke monitor tegenwoordig behoord te kunnen om te kunnen communiceren met geavanceerde tbs als die van compaq
Dat is geclassificeerde info hoe kom jij daaraan?
En van 2->6MB?
Dan heet je dus triplespeed, en geen dual...
En van 2->6MB?
Dan heet je dus triplespeed, en geen dual...
"A study in the Washington Post says that women have better verbal skills than men. I just want to say to the authors of that study: Duh."
behoorlijk wakker
.
tja, die info heb ik dankzij mijn microsoft muis. die haalt alle info uit mijn tb naar boven. best handig. alleen soms wel lastig in het gebruik.
naam verander ik niet meer
tja, die info heb ik dankzij mijn microsoft muis. die haalt alle info uit mijn tb naar boven. best handig. alleen soms wel lastig in het gebruik.
naam verander ik niet meer
Pagina: 1