Als ik mijn computer aan zet zie je eerst de gegevens van de comp en dan zie je Windows xp Pro met een balkje eronder met iets dat heen en weer gaat.. bij dit stuk loopt ie vast... het enige wat ik heb veranderd aan de comp de laatste tijd is een nieuwe geheugen bankje van 512 mb er zat al 256mb en die had ik eruit gehaald en in de tweede slot gezet en de nieuwe in de eerste slot....
Zet het "oude" geheugen weer terug in het eerste slot en kijk of hij het dan wel weer doet. Zo ja, zet dan het "nieuwe" geheugen in het eerste slot. Doe hij het dan ook, dan weet je dat het aan het tweede slot ligt. Zo nee, dan is waarschijnlijk je "nieuwe" geheugen kapot oid.Verwijderd schreef op 08 september 2002 @ 10:58:
Als ik mijn computer aan zet zie je eerst de gegevens van de comp en dan zie je Windows xp Pro met een balkje eronder met iets dat heen en weer gaat.. bij dit stuk loopt ie vast... het enige wat ik heb veranderd aan de comp de laatste tijd is een nieuwe geheugen bankje van 512 mb er zat al 256mb en die had ik eruit gehaald en in de tweede slot gezet en de nieuwe in de eerste slot....
als r dan nog niet werkt is je hd stuk dat had ik dan
Sim Racing SK ----> Klik Hier voor mijn YouTube Simrace Kanaal <----