Heb je misschien nog een URLetje naar de kasten?
Verwijderd
ik zou... de beste kiezen 
Het maakt meestal niet zo heel veel uit welke kast je kiest, want ze zullen allemaal wel een leuke temperatuur hebben. Als ik jou was zou ik gewoon de mooiste kiezen.
Het maakt meestal niet zo heel veel uit welke kast je kiest, want ze zullen allemaal wel een leuke temperatuur hebben. Als ik jou was zou ik gewoon de mooiste kiezen.
Heb zelf die Elle G, schijnbaar
altijd gedact dat "ze" gewoon Elle heete 
Is wel aardig kastje, dat alu-8ige ziet er wel naais uit... alleen.. warning!!! die reset knop, als je de kast op de grond hebt, zoals ik, en je rijdt wel eens met je bureaustoel dicht langs je kast, heb je wel eens kans dat je de reset raakt....
Die neonlight ziet er ook wel stoerz uit, denk de prijs ook
Is wel aardig kastje, dat alu-8ige ziet er wel naais uit... alleen.. warning!!! die reset knop, als je de kast op de grond hebt, zoals ik, en je rijdt wel eens met je bureaustoel dicht langs je kast, heb je wel eens kans dat je de reset raakt....
Die neonlight ziet er ook wel stoerz uit, denk de prijs ook
Blog | PVOutput Zonnig Beuningen
ik heb op de zaak veel elle-g's verkocht. zijn goeie kastjes met lekker wat ruimte. zelf heb ik er ook nog eentje staan, met een zwarte sony burner er in. kast is zodoende helemaal zwart van voren en ziet er super gelikt uit. er zit een codegen voeding in die ook aardig van kwaliteit is. best een aanrader die kastjes!
En als je dan ook meteen even de prijs noemt waarvoor je ze verkocht hebt (ik neem aan in een comp winkel) is ie helemaal mooismvs schreef op 08 september 2002 @ 13:39:
ik heb op de zaak veel elle-g's verkocht. zijn goeie kastjes met lekker wat ruimte. zelf heb ik er ook nog eentje staan, met een zwarte sony burner er in. kast is zodoende helemaal zwart van voren en ziet er super gelikt uit. er zit een codegen voeding in die ook aardig van kwaliteit is. best een aanrader die kastjes!
bij ons gingen ze met codegen 300 watt voeding voor 99 euro. ik persoonlijk vind dat aardig wat geld voor een kast, maar ik weet aan de andere kant ook hoe slecht de voedingen zijn van de echt goedkope kasten.internetinfo schreef op 08 september 2002 @ 14:15:
[...]
En als je dan ook meteen even de prijs noemt waarvoor je ze verkocht hebt (ik neem aan in een comp winkel) is ie helemaal mooi
ik heb de elle-p gekocht
en vind het toch best wel een mooie kast.
met ded elle-p moet je wel de hele behuizing dus voorkant bovenkant en zijkanten er tegelijk naar voren uitduwen, het is allemaal 1 geheel de behuizing, klinkt misschien lastig maar is toch wel erg handig vind ik zelf
gekocht voor 90€
en vind het toch best wel een mooie kast.
met ded elle-p moet je wel de hele behuizing dus voorkant bovenkant en zijkanten er tegelijk naar voren uitduwen, het is allemaal 1 geheel de behuizing, klinkt misschien lastig maar is toch wel erg handig vind ik zelf
gekocht voor 90€
thnx voor de reacties
ik zag trouwens ook nog deze kast: http://www.eynstein.nl/a/2344.html
die is ook wel vet
ik zag trouwens ook nog deze kast: http://www.eynstein.nl/a/2344.html
die is ook wel vet
ze zijn allemaal ongeveer even groot, dus (in theorie) evenveel airflow ruimte.
dus kies gewoon wat je leuk vind.
dus kies gewoon wat je leuk vind.
Pagina: 1