Toon posts:

Pioneer DVR-A04 verify problems

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb een Pioneer DVD brander, en uiteraard al een aantal dvdees gebrand.
Nu zette ik voor de grap een keer de verify optie aan, en wat blijkt, HEEL veel files geven toch een bit verschil aan met het origineel!
Zelf zou ik nooit gemerkt hebben dat er fouten in stonden, misschien omdat het voornamelijk pics en films zijn die ik burn, en dan valt een bitje misschien niet op..
Maar waar kan het aan liggen?
Kabel niet goed?
Mag de DVD burner niet op dezelfde kabel als de CDRW?
Misschien is er wel helemaal niets mis mee, misschien is dat wel de bit verschil als een file read only gemaakt word?

help! Ik vertrouw mijn dvd burner niet meer!

• vegterb
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 06-02 19:10

vegterb

[ZzZ]Vighter

Je dvd-burner zal wel goed werken, dus die kun je wel vertrouwen. Waarschijnlijk omdat DVD's een andere indeling hebben krijgen bestand iets mee geschreven, maar ondervind je nadelen dan aan die ene bit?

My Laptop Specificaties vs My Desktop Specificaties

Verwijderd

Topicstarter
vegterb schreef op 08 september 2002 @ 13:33:
Je dvd-burner zal wel goed werken, dus die kun je wel vertrouwen. Waarschijnlijk omdat DVD's een andere indeling hebben krijgen bestand iets mee geschreven, maar ondervind je nadelen dan aan die ene bit?
Ik heb nog geen nadeel kunnen vinden!
Maar dat komt misschien omdat het voornamelijk films zijn wat ik wegschrijf.
Programmaas enzo heb ik nog niet geprobeerd.
Maar.. als het een andere indeling heeft.. waar is die verify dan voor? als dat toch niet werkt?

Verwijderd

Topicstarter
Heeft iemand misschien dezelfde drive?
Wilt degeen mij een plezier doen en ook een dvd branden vanaf harddisk? met verify aan?
Kijken of hij of zij hetzelfde heeft?