Toon posts:

ben ik nu lid van de DPC?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb alles gedaan om me te registreren maar ik weet niet of ik nu al lid ben van de DPC. Waar kunnen we dit te weten komen want ik vind nergens mijn naam. Ik heb 2 dagen geleden gejoined en al meer dan 200 blokjes geflushed. En ik wil wete of ik wel in het team zit wil immers niet alleen die key vinden

• Witlof
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 23:07
Zo te horen doe je mee met het RC5-64 project maar als je nu ook nog je e-mail adres geeft kunnen we kijken of je met DPC mee doet :)

[ Voor 0% gewijzigd door Witlof op 08-09-2002 10:34 . Reden: Het e-mail adres waaronder je flushed that is ;) ]

• X-G
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 30-07-2024

X-G

Yeah.

[removed]

[ Voor 0% gewijzigd door DSmarty op 08-09-2002 10:52 ]

ToyzBuilder YouTube - Gratis Bitcoin Verdienen

• M v Akkeren
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 14-05 19:32
X-G schreef op 08 september 2002 @ 10:43:
RC5.. we hebben leden nodig bij ECCp!
Ook bij rc5 hoor... We staan nu de hele tijd niet meer op de eerste plaats omdat veel mensen denken dat het bij rc5 zo goed gaat gaan ze weg.. En daardoor gaat het de laatste tijd errug slecht :(

edit:
hier val ik overigens niet onder.. Ik heb 5pc's @ rc5 gezet... Als rc5 afgelopen is dan zie ik wel verder waar ik mee ga doen.

[ Voor 0% gewijzigd door M v Akkeren op 08-09-2002 10:48 . Reden: typ0 ]

Verwijderd

Topicstarter
maxime_be@hotmail.com
Nu zit er alleen een PIII 700 op maar binne een week komt er nog een AMD XP 2000+ bij :)

• bigbakkus
  • Registratie: September 1999
  • Laatst online: 26-05-2009

bigbakkus

Moehoehoe

precies blast.... gewoon 1 project afmaken waarmee je bent begonnen, en dan overstappen..

vanbekkumclan is trots www.losalcoholicos.nl member

• bigbakkus
  • Registratie: September 1999
  • Laatst online: 26-05-2009

bigbakkus

Moehoehoe

maxime,
http://stats.distributed....hp?project_id=5&id=398025
dit is dus je stats pagina..

en om te zien of je in dpc zit..
je staat binnen dpc op de 6860e plaats

keep up the moooh !

vanbekkumclan is trots www.losalcoholicos.nl member

Verwijderd

Topicstarter
en waar zie je dat ik zie alleen mijn stats over het aantal blokjes niet dat ik lid ben en nog minder mijn plaats

• Witlof
Dit zijn je Stats maar die had je vast al gezien.
Als we kijken naar de overall-lijst dan sta jij tussen de 6801 en de 6900 op plekje 6860. Je bent dus lid van DPC. Nu nog stijgen in de lijsten wat vast wel gaat gebeuren.

Welkom en succes :)

Verwijderd

Topicstarter
owkidoki
nogal een ingewikkeld systeemke ma kzal der wel snel aan uitgeraken hoop ik

• n0kn0k
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 04-05-2025
Ook bij rc5 hoor... We staan nu de hele tijd niet meer op de eerste plaats omdat veel mensen denken dat het bij rc5 zo goed gaat gaan ze weg.. En daardoor gaat het de laatste tijd errug slecht :(
Echter hebben jullie nog een voorsprong van zo ongeveer de jaarproductie van de nr2 :p Dus bij jullie mag het slecht gaan :p ECCp daarentegen wordt over 2 weken ingehaald.

• Witlof
Het zou wel lullig zijn om voor te staan met een jaarproductie zonder de juiste sleutel te vinden of niet? Eens kijken wie er dan het hardst lacht. Wij niet in iedergeval.

• n0kn0k
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 04-05-2025
Mjah net hoe je het bekijkt :)
Pagina: 1