Vreemde Vivaldi Moderatie

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pinockio
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 24-09 19:09
De vraag welk muziekstuk op de beroemde 'ingescande plaat' staat:

http://www.tweakers.net/r...n=Posting&ParentID=593306

... wordt met +3 'inzichtvol' gewaardeerd, terwijl mijn (juiste) antwoord daarop +2 'behulpzaam' krijgt... Op zich vind ik +2 natuurlijk een leuke moderatie, maar waarom moet die vraag zo hoog gewaardeerd worden?

(Of is het misschien omdat ik ook een beetje belerend vertel dat je een klassiek muziekstuk geen 'nummer' noemt O-)???)

- Ik vind het scheef, en daarom meld ik het hier even, hoewel het in principe triest is om voor je eigen reacties te willen opkomen...

Disclaimer: P. aanvaardt geen aansprakelijkheid op grond van dit bericht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KeX
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 25-08-2022

KeX

pinockio schreef op 08 september 2002 @ 10:08:
De vraag welk muziekstuk op de beroemde 'ingescande plaat' staat:

http://www.tweakers.net/r...n=Posting&ParentID=593306

... wordt met +3 'inzichtvol' gewaardeerd, terwijl mijn (juiste) antwoord daarop +2 'behulpzaam' krijgt... Op zich vind ik +2 natuurlijk een leuke moderatie, maar waarom moet die vraag zo hoog gewaardeerd worden?

(Of is het misschien omdat ik ook een beetje belerend vertel dat je een klassiek muziekstuk geen 'nummer' noemt O-)???)
* KeX gaat even kijken.
- Ik vind het scheef, en daarom meld ik het hier even, hoewel het in principe triest is om voor je eigen reacties te willen opkomen...
Terecht dat je het meldt, daar is het hier voor. En triest is het zeker niet om voor je eigen reacties op te komen. Dat is een onterecht aangemeten "in principe". :)

[edit-na-lezen-reacties] Wat mij betreft staat je reactie op +2 behulpzaam wel goed. Alleen de vragensteller hoort op +1 thuis. Overigens mag er in die draad nog wel meer gebeuren. Ik wandel er straks even langs. :)
[/edit-na-lezen-reacties]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pinockio
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 24-09 19:09

Disclaimer: P. aanvaardt geen aansprakelijkheid op grond van dit bericht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KeX
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 25-08-2022

KeX

Consider it done!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robin
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
Dit vind ik nou een +1 reactie. Hij blaast wel heel erg hoog van de toren af.

Een off-topic reactie op +3. Wel een leuke, maar is toch een off-topic waard :)

Daar loopt overigens wel een leuke discussie, die ik wel vaker wil zien in de draadjes :)

En na het gemod een reactie getikt :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• botoo
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 00:04

botoo

💀 too old to die young

* RV , mooie knuppel O-)
Als je een beetje thuis bent in de materie is het als Molice-man streng verboden om zelf te reageren.
Nu moet een NoNo als ik gaan modden in een draadje waar ik totaal geen verstand van heben wat me ook nog eens niet interesseert :+

* botoo zegt bedankt!
;)

uit nijd ga ik nu jouw reactie naar beneden knikkeren :P

FXDLS 'S&S edition'

💀 memento mori 💀

Pagina: 1