haha dat zoek ik ook... 
vroeger had sony een kleine breedbeeld triniton (?) tv'tje (werd o.a. bij intertoys gebruikt om playstations op aan te sluiten) maar die zijn nergens meer te vinden...
vroeger had sony een kleine breedbeeld triniton (?) tv'tje (werd o.a. bij intertoys gebruikt om playstations op aan te sluiten) maar die zijn nergens meer te vinden...
Ik dacht dat de Expert kleine platte 100Hz tv'tjes had, maar dit weet ik niet zeker.
Je zou morgen kunnen proberen om even te bellen met de Expert bij jou in de buurt, misschien hebben ze hetzelfde op voorraad.
Je zou morgen kunnen proberen om even te bellen met de Expert bij jou in de buurt, misschien hebben ze hetzelfde op voorraad.
Is 100hz beter als je een pc aansluit? De meerwaarde lijkt me namelijk voor gewone uitzendingen vrijwel nihil.
Tuurlijk heeft 100hz zin bij uitzendingen, het maakt niet uit wat je er op aansluit, het beeld wordt gewoon rustiger.
Trouwens irritant dat geen enkele shop gewoon een overzicht heeft staan van zijn producten, moet ik zelf alle shops bijlangs
Trouwens irritant dat geen enkele shop gewoon een overzicht heeft staan van zijn producten, moet ik zelf alle shops bijlangs
Dat is het idee van audio/tv's kopen. Daar moet je naar kijken. Niet op een forum een topic over openen zonder eerst naar de winkel geweest te zijn...
Zie de policy. En 100Hz is netzoveel een must als je er zelf van maakt. Beperk jezelf niet en ga ook eens naar 50Hz toestellen kijken.
Zie de policy. En 100Hz is netzoveel een must als je er zelf van maakt. Beperk jezelf niet en ga ook eens naar 50Hz toestellen kijken.
4x APsystems DS3; 4x495Wp OZO/WNW 10° ; 4x460Wp OZO/WNW 10°; Totaal 3820Wp
Pagina: 1
Dit topic is gesloten.
![]()