Spelfouten voorbehouden.
Nu heb ik lang niet met freesco gewerkt, maar volgens mij was het best wel simpel (Beetje googlen/manual van freesco doorlezen)
enter setup, en dan ff kijken naar export services, daar kan je die poorten forwarden. Desnoods ff de normale setup een keer opnieuw doorlopen.
Alle waardes die je ingevuld hebt zo laten staan, BEHALVE de vraag "Export services now?" deze beantwoorden met yes, ipv no.
En nadat ik dacht, kon je dit ook via de webconfig doen (<IP>:82)
enter setup, en dan ff kijken naar export services, daar kan je die poorten forwarden. Desnoods ff de normale setup een keer opnieuw doorlopen.
Alle waardes die je ingevuld hebt zo laten staan, BEHALVE de vraag "Export services now?" deze beantwoorden met yes, ipv no.
En nadat ik dacht, kon je dit ook via de webconfig doen (<IP>:82)
[ Voor 0% gewijzigd door Nakebod op 08-09-2002 03:11 . Reden: Je moet toch wat als je iets vergeet :D ]
Blog | PVOutput Zonnig Beuningen
Ik heb het helaas nog neit goed kennen vinden (een goede uitleg)
Mijn irc DCC en XDCC werken namelijk neit meer en waarschijnlijk ICQ en MSN ook niet.
Ik zou graag wat poorten open willen gooien zodat ik gewoon kan doen wat ik wil.
Ik hoop dat je mij nog verder zou kunnen helpen.
Mijn irc DCC en XDCC werken namelijk neit meer en waarschijnlijk ICQ en MSN ook niet.
Ik zou graag wat poorten open willen gooien zodat ik gewoon kan doen wat ik wil.
Ik hoop dat je mij nog verder zou kunnen helpen.
Spelfouten voorbehouden.
www.freesco.org is je vriend. Check de freesco forums, en help.
Forget your fears...
...and want to know more...
Pagina: 1
Dit topic is gesloten.
![]()