T is for TANK, and T is for TERROR ... and K is the K for KILLING in error.
[FF/Grandia] != adventure
How about Outcast?
How about Outcast?
Okok, ik weet het het zijn meer rpg's, maar ik vindt ze meer adventure dan RPG (rpg is bij mij baldurs gate, icewind dale of neverwinternights).
Outcast wil niet lekker draaien hier. (bovendien heb ik het al eens een tijdje geleden gespeeld op een oudere pc, en ik vondt het toen niet zo bijster leuk, ivm de klote besturing).
Outcast wil niet lekker draaien hier. (bovendien heb ik het al eens een tijdje geleden gespeeld op een oudere pc, en ik vondt het toen niet zo bijster leuk, ivm de klote besturing).
T is for TANK, and T is for TERROR ... and K is the K for KILLING in error.
Klotebesturing in Outcast 
Werkt bijna exact zoals in iedere 3rd person fps, zoals Max Payne.
Werkt bijna exact zoals in iedere 3rd person fps, zoals Max Payne.
outcast is in mijn ogen ook niet echt een rpg met een bettlesystem dat lijkt op grandia of op ff 
Je zou eens kunnen kijken naar andere rpg's van square, die hebben altijd de neiging om qua gameplay nog wel eens veel met elkaar overeen te komen
Ze zijn wel allemaal voor de PSX zover ik weet, maar een emulator doet wonderen
En zover ik weet zijn er geen RPG's die puur alleen voor de PC zijn met een soortgelijk battlesysteem
Je zou eens kunnen kijken naar andere rpg's van square, die hebben altijd de neiging om qua gameplay nog wel eens veel met elkaar overeen te komen
Ze zijn wel allemaal voor de PSX zover ik weet, maar een emulator doet wonderen
En zover ik weet zijn er geen RPG's die puur alleen voor de PC zijn met een soortgelijk battlesysteem
Vind ik juist vet, alles beetje vlotjes.Timpie schreef op 08 september 2002 @ 11:03:
alleen de battle animaties zijn nogal euh.. zwak..
Welke game die hier op lijkt komt binnenkort uit?
w00t
hoe heet die ene game op de ps1 (rpg) in zon middeleeuwse setting nou ook alweer met zon best revo battle syteem ... (was heel moeilijk)
This is the Way.
blood omen?? (gokje)
This space is occupied
Verwijderd
Ik help je:HIValicious schreef op 08 september 2002 @ 13:56:
hoe heet die ene game op de ps1 (rpg) in zon middeleeuwse setting nou ook alweer met zon best revo battle syteem ... (was heel moeilijk)
Vagrant Story ,heb hem zelf ook.
ja, dat wel, maar ik had het meer over de houdingen, neem nou die van de hoofdpersoon met zijn geweertje.. zo sta je tijdens gymnastiek oefeningen, niet als je moet schietenRobbie007 schreef op 08 september 2002 @ 13:30:
[...]
Vind ik juist vet, alles beetje vlotjes.
Welke game die hier op lijkt komt binnenkort uit?
Verder is het idd wel een prima spel, weer eens wat anders
Verder heb je trouwens ook nog Breath of Fire, ChronoChross, XenoGears.. allemaal voor de PSX
Pagina: 1