Ik kreeg net een mailtje van Gilex over een offtopic opmerking in de SS. De vraag zelf ging dus over een shop, dus lijkt mij niet echt offtopic. Het gaat hier om de SS van Memo die recentelijk is doorgestart. Alle opmerkingen die geplaatst waren (ook allemaal niet echt offtopic te noemen), zijn getrashed.
Dit is nog niet zo erg, maar hier ben ik wel boos over:
Ik zie er de lol dus niet van in.
Het trashen zal me een rotzorg wezen, maar iemand als ik (of net om het even welke user) die ook niet een klein beetje veel heeft gedaan voor Tweakers.net BV. dreigen met een ban vind ik onacceptabel. Ik verwacht hier dus ook wel even uitleg over.
PS: Dit is absoluut geen verwijt naar Gilex, maar meer tegen de houding naar (al dan niet) vaste bezoekers. Het lijkt wel alsof ik 20 XP keys heb gepost
Dit is nog niet zo erg, maar hier ben ik wel boos over:
Is dit nu de nieuwe manier van Tweakers.net BV om vaste bezoekers te vermakenMocht het nog een keer nodig zijn om een reactie van je te verwijderen is het mogelijk dat we besluiten om je account te blokkeren.
Ik zie er de lol dus niet van in.
Het trashen zal me een rotzorg wezen, maar iemand als ik (of net om het even welke user) die ook niet een klein beetje veel heeft gedaan voor Tweakers.net BV. dreigen met een ban vind ik onacceptabel. Ik verwacht hier dus ook wel even uitleg over.
PS: Dit is absoluut geen verwijt naar Gilex, maar meer tegen de houding naar (al dan niet) vaste bezoekers. Het lijkt wel alsof ik 20 XP keys heb gepost
"Supercars are made to mess around with G-forces, hypercars are made to mess around with G-strings"
Jeremy Clarkson