Ik ga zeer binnenkort een a7v333 plankje kopen, en nou was ik opzoek naar pc2700 geheugen. Nou viel mij op dat op prijslijsten van verschillende winkels bij pc2100 geheugen altijd aangegeven wordt of het cas2 of cas2,5 is, maar bij pc2700 nooit
Bij kingstons eindigen de serienummers altijd op cl25, dus ik neem aan dat dat cas2,5 is. Is er geen cas2 pc2700 geheugen, of heb ik met mijn neus gekeken?
Hmm, neem Samsung pc2700 en je zit goed. Dit geheugen draait op de snelste timings prima @ 170mhz fsb of hoger...
Verkopen ze helaas niet bij mij in de buurt
(koop liever niet online ivm garantie enzow)
Draait kingston CL25 op de snelste timings?
Draait kingston CL25 op de snelste timings?
Verwijderd
Koop geen kingston geheugen .....heb der hier 1 liggen en is qua overklokken echt WAARDELOOS

CAS 2, loopt nu samen met de rest op 143 FSB. Wel online besteld.
ik heb zojuist een A7S333 gekocht en ook DDR PC2100 en krijg probs met mijn memory, normaal gezien moet dit mobo ook PC2100 ondersteunen, maar ik begin mij toch vragen te stellen, zou ik het moeten vervangen door PC2700?
PLZ help want zo kan ik NIX ermee aanvangen
PLZ help want zo kan ik NIX ermee aanvangen
Verwijderd
Ik heb Crucial PC21000 CL2,5
Als ik 't op 160 MHz DDR CL2 zet met alles op meest agressief draait het ook nog steeds vrolijk.
Als ik 't op 160 MHz DDR CL2 zet met alles op meest agressief draait het ook nog steeds vrolijk.
het mijne is merkloos, maar kan het zijn dat het mobo zelf crappy is, ik had daar zoiets over gelezen dat er nogal veel slechte in omloop zijn
Verwijderd
Ik heb er een reep corsair xms3000v2.1 in zitten, wat prima op cas 2-5-2-2 draait =395ddr/4:5
yep ik heb ook corsair en dat spul werkt super
Enige wat hier in de buurt te verkrijgen is is kingston, dane-elec en apacer 
[edit]
Kom ik toch zowaar een zaakje hier tegen met samsung PC2700 geheugen
Nog goedkoper dan hier boven genoemde reepjes ook
(89 euro) Staat alleen (weer) niks over cas, maar ik neem aan dat dat bij samsung wel goed zit?
[edit]
Kom ik toch zowaar een zaakje hier tegen met samsung PC2700 geheugen
Woei! Dat is snel!Verwijderd schreef op 08 september 2002 @ 03:09:
Ik heb Crucial PC21000 CL2,5
If we do not change our direction, we will likely end up where we are heading.
Tja sorry hoor maar je zal dan echt verder moeten kijkenWitsflow schreef op 08 september 2002 @ 11:23:
Enige wat hier in de buurt te verkrijgen is is kingston, dane-elec en apacer
[edit]
Kom ik toch zowaar een zaakje hier tegen met samsung PC2700 geheugenNog goedkoper dan hier boven genoemde reepjes ook
(89 euro) Staat alleen (weer) niks over cas, maar ik neem aan dat dat bij samsung wel goed zit?
Online kopen heeft ze voordelen en nadelen :
Voordeel : Zeer goedkoop ivm andere winkels in de buurt
Veeeeeeeel breder assortiment
Nadeel : Garantie heb je netzoals bij elke andere winkel alleen gaat het dan op een andere maniet .... bijv. post etc.
Turn it off and on again.
P.S. LET OP Samsung wat nu nog een beetje te koop is is 9/10 x fake of niet volledig samsung !
Echt samsung herken je aan samsung chippies en de module waar samsung in staat gedrukt
En aan een sticker die eropgeplakt zit
Suc6
Echt samsung herken je aan samsung chippies en de module waar samsung in staat gedrukt
Suc6
Turn it off and on again.
En weet je misschien ook bij welke winkel ze het echte Samsung/Samsung geheugen verkopen? (Dus waar je het zelf hebt gekocht?)
En natuurlijk de snelheid en instellingen waar je het nu op hebt draaien!
Ah hmm. Het is ook het enige soort geheugen van samsung dat ze verkopen, dus het kan zijn dat ze toevallig nog een lading van die reepjes in een donker hoekje in het magazijn gevonden haddenSmokey_The_Bandit schreef op 08 september 2002 @ 12:13:
P.S. LET OP Samsung wat nu nog een beetje te koop is is 9/10 x fake of niet volledig samsung !
Suc6
dat ligt eraan: of het een normale a7v333 is of met raid/usb2.0/sound enz.Witsflow schreef op 08 september 2002 @ 12:23:
[...]
Aan de andere kant: normaal zijn ze nooit zo goedkoop (zo is het a7v333 mobo daar 159 euro, terwijl het bijna overal voor ongeveer 125 euro te krijgen is)
een OW voor blaten in de IT? laat IT dan maar voortaan links liggen :(
Gisteren bij Yorcom gehaald voor EUR 177:BusMastah schreef op 08 september 2002 @ 12:21:
En weet je misschien ook bij welke winkel ze het echte Samsung/Samsung geheugen verkopen? (Dus waar je het zelf hebt gekocht?)
512MB Samsung/Samsung PC2700, helaas wel CAS 2.5
Over een paar uur als het systeempje in elkaar gedraaid (AXP2000+, Chaintech Apogee 7VJL mobo etcetc) zeg ik wel of het op CAS 2 kan
Oslik blyat! Oslik!
Staat niet bij dat er raid/firewire ed opzit, dus ik neem aan dat het de kale versie is.chucky666 schreef op 08 september 2002 @ 12:25:
[...]
dat ligt eraan: of het een normale a7v333 is of met raid/usb2.0/sound enz.
ik heb hier samsung pc2700, maar dat is ook CAS 2,5 en ja er zitten ook samsung chipjes op
Me2 , hier ook samsung pc2700 gebruiker.
Cas2.5 ook, maar je kan hem zonder prob op cas2 zetten.
Het reepje is helemaal samsung.
Op de chipies staat samsung en heel klein bij zo'n inkeepingtje staat ook samsung.
Cas2.5 ook, maar je kan hem zonder prob op cas2 zetten.
Het reepje is helemaal samsung.
Op de chipies staat samsung en heel klein bij zo'n inkeepingtje staat ook samsung.
Pagina: 1