Asus P5K Pro, 2 Gb DDR2, Samsung 500 GB HD, XFX Alpha DOG 670Mhz, E8400
Tsja, Q3 is niet echt een nieuw spel wat alles uit de kast haalt. Ga voor de grap eens je losse 3Dmark resultaten vergelijken. Je zult zien dat je alleen op de nieuwere spellen een verbetering merkt.
You can't have everything. Where would you put it?
Nou, je zal toch wel omhoog moeten gaan met de fps denk ik zo.tweakerbee schreef op 08 september 2002 @ 01:08:
Tsja, Q3 is niet echt een nieuw spel wat alles uit de kast haalt. Ga voor de grap eens je losse 3Dmark resultaten vergelijken. Je zult zien dat je alleen op de nieuwere spellen een verbetering merkt.
Dit bewijst dus heel goed de kracht van de oude GF2 core en de truukjes die ze gebruiken om er meer snelheid uit te persen. De GF2 en GF4 zijn idd van dezelfde familie als het ware, alleen is elke nieuwe generatie beter bestand tegen de extra features van de hogere DirectX drivers. Verder veranderd er dus bijna niets. Als je oude spellen speelt met DX7 of zelfs 6 zul je zien dat de fps ongeveer gelijk zal zijn, maar als je graag nieuwe spellen wilt spelen zul je toch meer lol hebben van je GF4 omdat de GF2 heel wat langzamer wordt met dx8.x. Zet bovendien maar eens anisotropisch filteren aan op je GF2 en GF4, dan zie je meteen een groter gat
Nog even FSAA erbij aanzetten en het is niet meer speelbaar op de GF2 terwijl de GF4 dan nog rustig doortuft.
Maar dit is wel onzin hoor. Het is bekend dat Quake3 netjes een framerate kan laten zien van 300tweakerbee schreef op 08 september 2002 @ 01:08:
Maar hij zou volgens mij ietsie meer omhoog moeten gaan in Quake3 ... heb je geen extra foefjes aanstaan
Anyway, hij loopt goed en verder geen problemen, dus gewoon blij mee zijn
De meeste mensen deugen!
Ben er ook wel blij mee, daar niet van. Met de dets 40.xx is de standaard test nu 9400. strax ff m'n fsb tweaken en kijken wat die doet.
Verwijderd
Heb je trouwens ook een nieuwe bios update gedaan?
Of was de core al op 250 en het geheugen op 513 geklocked
Of was de core al op 250 en het geheugen op 513 geklocked
Ik zou als ik jou was je instellingen in windows ff nakijken. Bij mij stond QS Anti-Aliasing aan tijden 3D mark 2001 SE! Nu uit gezet, scheelt meer dan 2000 punten aan 3D scores!
Use the Search Luke...
Psies ...........
Gisteren mijn GF3Ti200 ( te leen gehad ) verruild voor een GF4Ti4200 en ging met mijn XP2200+ op een niet overklokt systeem van 8000 3Dmarks voor de GF3 naar bijna 11.500 voor de GF4Ti4200. Nou zal het verschil in CPU ook nog wel wat doen, maar als jij hem toch al hoger dan standaard geklokt hebt, moet er niet al teveel verschil meer in zitten.
Nu nog ff een tooltje zoeken om die Ti4200 op grotere hoogte te brengen. Want alles is nu nog standaard geklokt, en met de drivers onder XP valt er kwa klokfrequentie nix meer te doen in tegenstelling tot mijn vorige OS, Win98.
BTW, als ik het goed heb draai ik nu met Win XP, SP1, DX9 en driverversie 42.82
Gisteren mijn GF3Ti200 ( te leen gehad ) verruild voor een GF4Ti4200 en ging met mijn XP2200+ op een niet overklokt systeem van 8000 3Dmarks voor de GF3 naar bijna 11.500 voor de GF4Ti4200. Nou zal het verschil in CPU ook nog wel wat doen, maar als jij hem toch al hoger dan standaard geklokt hebt, moet er niet al teveel verschil meer in zitten.
Nu nog ff een tooltje zoeken om die Ti4200 op grotere hoogte te brengen. Want alles is nu nog standaard geklokt, en met de drivers onder XP valt er kwa klokfrequentie nix meer te doen in tegenstelling tot mijn vorige OS, Win98.
BTW, als ik het goed heb draai ik nu met Win XP, SP1, DX9 en driverversie 42.82
Asrock Extreme9, AMD9590, Kraken X61, 32GB
Pagina: 1