Sitecom router crashed?

Pagina: 1
Acties:

• Pewwy
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 02-05-2022
Regelmatig crashed mijn sitecom router. Hij staat aangesloten op wanadoo premium, en vaak loopt hij ineens vast. Web-based is hij dan niet meer te bereiken en alleen de spanning eraf halen lijkt het probleem op te lossen. Ook na het doen van de laatste firmware heb ik hier problemen mee. Is er misschien iemand die dit ook heeft meegemaakt of die weet waar dit aan kan liggen :? Alle instellingen staan standaard, vanaf de fabrieksinstellingen gaat het ook mis :'(

Verwijderd

nofi hoor... maar fijn he ... el cheapo

Probeer ermee terug naar de winkel... of naar Sitecom zelf...

• DJSmiley
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 16:53
nieuwste firmware erop? anders retour winkel....

en el-cheapo... tja boeie, sitecom is op zich niet verkeerd hoor, beter dan trust imho

• tweakerbee
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 16-08 21:25

tweakerbee

dus..?

El-cheapo of niet, het spul moet gewoon werken. Niet iedereen heeft geld voor een 3Com of Intel router. Laat staan die Cisco dingen }>

You can't have everything. Where would you put it?

• Pewwy
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 02-05-2022
Verwijderd schreef op 08 september 2002 @ 00:56:
nofi hoor... maar fijn he ... el cheapo

Probeer ermee terug naar de winkel... of naar Sitecom zelf...
Bedankt voor de nuttige opmerking, daar schiet een mens echt wat mee op |:(

• Erkens
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

Erkens

Fotograaf

Pewwy schreef op 08 september 2002 @ 12:28:
[...]

het tweede gedeelte misschien, maar de eerste regel absoluut niet, zo'n "el cheapo" router is over de 100 euro, vind ik persoonlijk niet echt goedkoop, voor iets wat niets anders doet dan pakketjes overgooien wat zelfs een 386 kan ;)
Daarbij komt dat het gewoon moet werken, simpel.
Werkt het niet, probeer weer van voor af aan te beginnen, dus resetten, en alles opnieuw doen, gaat het dan nog steeds verkeerd, misschien is die dan defect, gebeurt bij ALLE merken wel eens, dan heb je dus gelukkig recht op support en garantie.

• Spanjard
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 09-08 22:48
haal firmware 620 build 20 dan is je probleem opgelost ook je netwerk moet ff op 10mbit gesteld worden dus netwerkkaartjes enzo op 10mbit full instellen en ook je router via http://192.168.0.1/techsupp maar zorg eerst maar voor dat je upgrade tool haalt en niet via browser upgrade... haal ook de upgrade firmware niet de browser versie... dan flash je je router en dan haal je stroom ff af en weer in en klaar is't alles draait goed! tenminste bij mij dan..... :P

greatings,

-=Spanjard=-

Domoticz + Fotografie + Gaming

• Mentalist
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 17-08 16:03

Mentalist

[avdD]

tweakerbee schreef op 08 September 2002 @ 01:05:
El-cheapo of niet, het spul moet gewoon werken. Niet iedereen heeft geld voor een 3Com of Intel router. Laat staan die Cisco dingen }>
Daarvoor is er ook zoiets als "Free Cisco", beter bekend als Freesco :P
Pewwy schreef op 08 September 2002 @ 12:28:
[...]

Ja, want ik heb ook zo'n ding gehad. Crashte om de 4 uur, terug naar te winkel ermee. Geld terug en P133@100 van 2 netwerkkaartjes voorzien, Freesco... Paar uurtjes later draait alles perfect :)

Firmware had ik toen ook al geprobeerd, ding was gewoon stuk volgens mij... Nouja, het is altijd wel wat met die cheapo routers lijkt het :X

[ Voor 5% gewijzigd door Mentalist op 07-04-2003 16:58 ]

Verstuurd vanaf mijn Computer®

• BULBLA
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 31-05 17:36
Resetten en schakelaar ff aan en uit. Laatste firmware upgraden en dan gaat ie echt wel werken.

En voor een thuisnetwerk heb je echt geen cisco of intel nodig hoor.
Sitecom is uitstekend voor een thuisnetwerk, en 80 tot 100 euro voor zo'n 4 switch router is niet cheap.
Ik heb er zelf 1 en werkt uitstekend in tegenstelling tot sweex en Trust.
Sitecom routers = redelijke prijs voor goed product.

[ Voor 63% gewijzigd door BULBLA op 20-04-2003 18:48 ]

Pagina: 1