Mijn scsi plextor brander vertikt het nog om rewr te branden...recordables gaan nog steeds perfect gewoon op 12 speed. Dit heb ik al geprobeerd:
verschillende merken rewr (philips zowel 74 als 80 min, arita, nashua)
verschillende brandprgramma's (nero, clonecd, winoncd, adaptec)
verschillende snelheden rewr (2 of 4)
verschillende drivers, firmware 1.07, clean install van windows
verschillende windows versies (98se, winxp, win2000)
verschillende manieren van branden (disc-at-once, track-at-once)
Niets maar dan ook niets schijnt te helpen. Ik heb de cd's die ik gebruikt heb ook in een andere cdrw geprobeerd. In een plextor 24x12x ide brander werken ze wel. maar in een philips 8x2x20x brander werken de philips cd's ook niet. Ook in een HP7210 werken díeverse rewr ook niet.
Ik heb dus verschillende dingen geprobeerd maar het ziet er gewoon naar uit dat mijn brander geen rewr meer wil schrijven. Heeft iemand enig idee waarom niet. Misschien ook iemand een oplossing ?
oh ja de foutmelding die ik krijg op de ide branders is "POWER CALIBRATION ERROR" en de melding die ik krijg op mijn scsi brander is "SCSI target error" en "Could not perform Fixation"
verschillende merken rewr (philips zowel 74 als 80 min, arita, nashua)
verschillende brandprgramma's (nero, clonecd, winoncd, adaptec)
verschillende snelheden rewr (2 of 4)
verschillende drivers, firmware 1.07, clean install van windows
verschillende windows versies (98se, winxp, win2000)
verschillende manieren van branden (disc-at-once, track-at-once)
Niets maar dan ook niets schijnt te helpen. Ik heb de cd's die ik gebruikt heb ook in een andere cdrw geprobeerd. In een plextor 24x12x ide brander werken ze wel. maar in een philips 8x2x20x brander werken de philips cd's ook niet. Ook in een HP7210 werken díeverse rewr ook niet.
Ik heb dus verschillende dingen geprobeerd maar het ziet er gewoon naar uit dat mijn brander geen rewr meer wil schrijven. Heeft iemand enig idee waarom niet. Misschien ook iemand een oplossing ?
oh ja de foutmelding die ik krijg op de ide branders is "POWER CALIBRATION ERROR" en de melding die ik krijg op mijn scsi brander is "SCSI target error" en "Could not perform Fixation"