[pic] Terratec 512i probleem gevonden

Pagina: 1
Acties:

• Chello200
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 20-05 19:00
Aan de hand van dit topic : [rml]Brakke sound Terratec 512i [ pic][/rml]

ben ik waarschijnlijk 8ter gekomen waarom m'n terratec 512i kut klinkt.

zie pic :

Afbeeldingslocatie: http://members.ams.chello.nl/pwan/sound.jpg

Hoe kan ik die lage en hoge tonen hoger zetten ? Want zoals je ziet is het niet mogelijk om ze te veranderen. Ik heb nu echt advies nodig want ik zit al 3 dagen met m'n kaartje te stoeien ! :) :'(

verdere nuttige info :

Win ME ( begin daar maar niet over )
TB 1200mhz
VIA KT-133A chipset, MS-6330 mbo
512 MB PC-133 Kingston

dikzak

Verwijderd

Lekkere drivers he die terratecs :|

Wiedergabe. :X

Kijk ff voor nieuwe drivers (die zullen er niet 123 zijn :/ ) gebruik anders hercules drivers welke kan ik ff niet bedenken d'r zijn topics over geweest !

• Chello200
hercules drivers ?? Ik had daarover ook iets over gehoord.
En die Wiedergabe..tja ik installeerde de NL versie en ik krijg dit ! :/

dikzak

• Ramon
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 08:04
je kan ook opzoeken welke chip erop de kaart zit en dan daarnaar googlen, en drivers van de fabrikant downloaden.

Check mijn V&A ads: https://tweakers.net/aanbod/user/9258/

Verwijderd

Je kan er hercules drivers voor gebruiken maar dan kan je niet 123 de spdif gaan gebruiken.

kweet nie of dat je bedoeling is :?

Maar Terratec komt er bij mij niet meer in. Sorry dat ik zo flamerig overkom maar die driver support van terratec is zwaar om te :r :r.

Ik heb een Terratec DMX en ben noodgedwongen deze niet in me huidige setup te gebruiken omdat een OS hoger dan Windows 98 / NT 4.0 niet wordt ondersteund.

Terratec is gewoon een zwaar arrogante fabrikant. Okay de kaart mag dan wel mooi ontworpen zijn en netjes afgewerkt zijn.
Maar ik heb het idee dat een aantal stagairs (niet afstudeerders) de drivers daar moeten bouwen.

Kwa drivers is een terratec gewoon een hel.

Sterkte en suc6 met de zoektocht naar een werkende driver.

• Chello200
Tampie2000 schreef op 07 september 2002 @ 23:59:
je kan ook opzoeken welke chip erop de kaart zit en dan daarnaar googlen, en drivers van de fabrikant downloaden.
Dat had ik ook al geprobeerd, dat was nog erger dan m'n huidige drivers.

Ik heb ff zitten googlen, en ik kwam uit op de "Hercules Fortissimo 2 Digital Edition" driver. Is dit hem ??

dikzak

Verwijderd

Chello200 schreef op 08 september 2002 @ 00:07:
[...]

Dat had ik ook al geprobeerd, dat was nog erger dan m'n huidige drivers.

Ik heb ff zitten googlen, en ik kwam uit op de "Hercules Fortissimo 2 Digital Edition" driver. Is dit hem ??
Nee dat is em niet!

• Chello200
hey dragonlord weet je zeker dat je niet vergist met de terratec 1024dmx ? Want die "Hercules Fortissimo 2 Digital Edition" had dezelfde chipset als de terratec 1024.

Ik had de kaart fff getest op een andere pc en het was alsnog kut geluid, ik ga maandag een andere kaart halen. Suggesties ??

dikzak

Verwijderd

Chello200 schreef op 08 september 2002 @ 15:16:
hey dragonlord weet je zeker dat je niet vergist met de terratec 1024dmx ? Want die "Hercules Fortissimo 2 Digital Edition" had dezelfde chipset als de terratec 1024.

Ik had de kaart fff getest op een andere pc en het was alsnog kut geluid, ik ga maandag een andere kaart halen. Suggesties ??
SB Audigy Platinum :9

• Chello200
hehe scalle, ik heb mijn kaart al teruggebracht, ik weet dat die Audigy ass kicked. Helaas vind ik € 140,- iets te duur. max = 90 a 100 pleuro's ! :)

dikzak

Verwijderd

Chello200 schreef op 08 september 2002 @ 15:16:
De Digital 512i is het gestripte (>:)) broertje van de DMX XFire 1024, dus hebben ze dezelfde chip.
Pagina: 1