Wat voor monitor heb ik?

Pagina: 1
Acties:
  • 8.370 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RocketKoen
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 15:43
Ik heb me dus rotgezocht naar het merk + type van mn monitor, want ik moet de goede drivers hebben anders gaat ie op zwart bij sommige games. RF werkt daar wel tegen maar dat kan weer niet in combinatie met BF 1942 :(

de specs van mn monitor zijn:
max res 1280*1024
max refreshR: 85
maat: 17"

ik heb ook een serienummer op de achterkant staan. als iemand een site weet waar ik dat kan invullen en dat die dan mn merk-type geeft ben ik ook blij.

Verder komt de PC waar de monitor bij zat via de groothandel van NEC computers af.

Ik heb op de sites die in de FAQ al naar ALLE! plaatjes gekeken, maar er zit niks bij

ps nee ik heb geen pic van mn monitor

TheS4ndm4n#1919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pollewob
  • Registratie: December 2000
  • Niet online
Voer serienummer/alle andere nummers die erop staan eens in op Google. Denk dat je dan wel een eind verder komt. Met alleen deze specs valt weinig te beginnen, er zijn zoveel monitoren met precies dezelfde :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cougar
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 23-03 18:56
Vind het wel een beetje een search vraagje. Is namelijk erg makkelijk te vinden. Download Sisoft Sandra maar eens en klik vervolgens in Sisoft op Video System Information

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 15031

kan je de fcc-id op de monitor niet vinden, zo ja dan ga je ff naar de fcc-id site en vul je dat in , ik dacht www.fcc.gov

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pollewob
  • Registratie: December 2000
  • Niet online
Sandra kijkt denk ik naar de driver voor de monitor die is geinstalleerd. Als dat dus een standaard plug & play monitor is schiet hij daar niet zo mee op :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cougar
Nee hoor ;)

Net ff bij me zelf ook gechecked
Pollewob schreef op 07 september 2002 @ 23:42:
Sandra kijkt denk ik naar de driver voor de monitor die is geinstalleerd. Als dat dus een standaard plug & play monitor is schiet hij daar niet zo mee op :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RocketKoen
hier vind ie dus gewoon plug en play monitor,

aan die site voor fcc-id heb ik wel iets, maar als ik mn nummer op die site invul krijg ik heel vage results

ps, FCC id is IIB UA1

edit: om sisoft te testen (ja admrulez) heb ik de driver voor een TFT geinstallerd, en Sisoft zegt dan dat ik een hele mooie TFT op mn buro heb staan (ja, i wish)

TheS4ndm4n#1919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Silentpuma
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 28-04 22:14

Silentpuma

To much mind...

Ik heb me dus rotgezocht naar het merk + type van mn monitor, want ik moet de goede drivers hebben anders gaat ie op zwart bij sommige games. RF werkt daar wel tegen maar dat kan weer niet in combinatie met BF 1942
Dus je zoekt drivers voor je monitor? :? Je bedoelt zeker drivers voor je videokaart! Nog nooit gehoord over drivers voor je monitor, dat bestaat volgens mijn niet eens...

Correct me if i`am wrong 8)7

Use the Search Luke...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Denhomer
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 24-05 18:08

Denhomer

Doh !

Silentpuma schreef op 08 september 2002 @ 17:28:
[...]

Dus je zoekt drivers voor je monitor? :? Je bedoelt zeker drivers voor je videokaart! Nog nooit gehoord over drivers voor je monitor, dat bestaat volgens mijn niet eens...

Ze bestaan dus wel, je bent wrong :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dion_b
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 01:39

dion_b

Moderator Harde Waren

say Baah

Silentpuma schreef op 08 september 2002 @ 17:28:
[...]

You are wrong :O

Kijk maar eens op een willekeurige monitor fabrikant site :z

Relevante tip: in DXDiag de refresh rate beperken, dat kan wel eens helpen bij stervende monitoren die niet meer voldoen aan hun driver specs, misschien dat het hier ook helpt.

Oslik blyat! Oslik!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Silentpuma
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 28-04 22:14

Silentpuma

To much mind...

Drivers die je monitor upgraden, daar had ik dus nog nooit van gehoord... 8)7

Maar goed, is dat dan net iets als je BIOS flashen ofzo? Kwist niet dat zoiets in je monitor verstopt zat... Een monitor (tenminste die van mij :p) laat gewoon alles zien wat ie voor geschoteld krijgt. Zo niet, dan moet je wel een hele oude monitor hebben wil die niet meewerken denk...
^^ vaag verhaal 8)7 ^^

Use the Search Luke...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cougar
bij mij kan ik wel zien welke monitor en welk type etc... Met sisoft dus...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WOmBaT
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 20-05 20:18

WOmBaT

Nyaaa!!!

Silentpuma schreef op 08 september 2002 @ 17:36:
Drivers die je monitor upgraden, daar had ik dus nog nooit van gehoord... 8)7

Maar goed, is dat dan net iets als je BIOS flashen ofzo? Kwist niet dat zoiets in je monitor verstopt zat... Een monitor (tenminste die van mij :p) laat gewoon alles zien wat ie voor geschoteld krijgt. Zo niet, dan moet je wel een hele oude monitor hebben wil die niet meewerken denk...
^^ vaag verhaal 8)7 ^^
Die drivers geven voornamelijk aan welke refreshrates en resoluties een monitor aankan :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FastBunny
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 23-05 16:49

FastBunny

Give it the Works !

Bij mij staat t gewoon op de monitor, welk merk t is aan de voorkant :Y)

Aan de achterkant staat t vaak op die sticker toch?

Server: Dell PowerEdge R610, 48GB DDR3 1333MHz, 3 x 4TB IronWolf RAID5, Dell H700, VMware ESXi 6.0
Laptop: Dell Latitude E6510, Intel i5-560m, 8GB RAM, 128GB Samsung SSD, 250GB 7200rpm, 15.4" WUXGA FHD
PSN: FastBunny_NL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RocketKoen
ik heb ut gevonden :)

powerstrip herkende em als een TVM

TheS4ndm4n#1919

Pagina: 1