Toon posts:

[Winroute+Win2000] Werkt Winroute wel goed met 2000

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb op mijn werk de Win98 Router vervangen door Win2000.
Alleen het loopt voor geen meter. We hebben daar Home op het werk

Ik heb gewoon de oude instellingen gebruikt.

Dus in Winroute Pro (Laatste versie) ... perent proxy: LEEG Port 0 <<Dit werkte ook toen 98 erop stond dus nu moet het ook werken...

ik weet niet wat ik nou met mijn DNS instelingen ik moet gebruiken...

iemand met raad?

• Timmert
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

Timmert

Dipstick

Verwijderd schreef op 07 september 2002 @ 22:55:
Ik heb op mijn werk de Win98 Router vervangen door Win2000.
Alleen het loopt voor geen meter. We hebben daar Home op het werk

Ik heb gewoon de oude instellingen gebruikt.

Dus in Winroute Pro (Laatste versie) ... perent proxy: LEEG Port 0 <<Dit werkte ook toen 98 erop stond dus nu moet het ook werken...

ik weet niet wat ik nou met mijn DNS instelingen ik moet gebruiken...

iemand met raad?
Met winroute heb ik zelf nooit gewerkt, dus k weet niet precies hoe of wat, maar bij dns moet je op de server iig de dns adressen van @home instellen, en op de clients kun je het beste het ip van de server invullen bij dns.

Je kan trouwens ook ics van win2000 gebruiken, werkt minstens zo goed, alleen iets minder goed managable :)

• Massiefje
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 14-08 22:00
Ik heb persoonlijk ALTIJD problemen gehad met WinRoute. Het werkte niet, als het werkte dan werkte het niet goed en als het dan eindelijk goed werkte, crashte mijn servers. KLOTE dus. Maar kan natuurlijk ook aan mij hebben gelegen.

Zelf gebruikte ik gewoon ICS of RRAS van windows 2000 server. Draait als een tierelier. Maar ik weet niet zeker of je PRO of SERVER draait..........

• Fish
  • Registratie: Juli 2002
  • Niet online

Fish

How much is the fish

als je de proxy aanzet (ja je kan hem configureren zonder aan te zetten) en al je internet veerker over de proxy laat lopen zal je waarchijnlijk geen problemen hebben.

Iperf

Verwijderd

Topicstarter
hehe, tuurlijk staat ie aan.

Ik krijg bij de clients de melding in Explorer van WinRoute iets van de DNS server......
waarschijnlijk werkt dat automatische niet,,,,

Ik draar daar gewoon de Pro versie.

• Munchkin
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 21:26
op mijn computer (=server) heb ik ook win2000 met winroute pro draaien, en dat werkt prima. Heb je DNS forwarding aanstaan? Verder heb ik op de clients ingesteld dat ze via een proxy moeten (winroute kan ook proxy spelen).
Pagina: 1