Hello, ik heb een beetje raar probleem... hij hoort wel in dit subject thuis btw 
vanaf het moment dat ik hem voor het eerst aanzette tot half uurtje geleden.. werd de pc continue 75/95 graden.. dus ik net de koeler eraf gehaald.. en hem er weer opnieuw opgezet heb,
nu wil ik hem weer aanzetten, maar nu gaat ie wel gewoon aan,alles gaat aan.. MAAAAAAAAAAAR het beeldscherm springt niet aan..
Ik heb een andere videokaart geprobeerd,
andere monitor,
gekeken of de core niet beschadigt is,
bios gereset,
Diagnostic ledje geeft nix aan
Hardeschijf boot hij wel geloof ik
CD-rom ook (tenminste het cd-rom ledje gaat knipperen zoals hij altijd doet)
Het rare is dat het moederbord, de cpu sinds gister er pas inzitten.. MBM gaf trouwens 95 Celcius graden aan, de bios geeft 74 aan. Hij gaf GEEN kuren onder Windows, toen hij volgens MBM 95 Celcius graden was.
AMD XP 2000+
Epox 8k3a moederbord
Geforce 2 TI 64 mb
Thermaltake vulcano voeding
Wie kan mij please helpen ! Zeg maar wat je er terug voor wil hebben, al dan niet geld..
Frank
vanaf het moment dat ik hem voor het eerst aanzette tot half uurtje geleden.. werd de pc continue 75/95 graden.. dus ik net de koeler eraf gehaald.. en hem er weer opnieuw opgezet heb,
nu wil ik hem weer aanzetten, maar nu gaat ie wel gewoon aan,alles gaat aan.. MAAAAAAAAAAAR het beeldscherm springt niet aan..
Ik heb een andere videokaart geprobeerd,
andere monitor,
gekeken of de core niet beschadigt is,
bios gereset,
Diagnostic ledje geeft nix aan
Hardeschijf boot hij wel geloof ik
CD-rom ook (tenminste het cd-rom ledje gaat knipperen zoals hij altijd doet)
Het rare is dat het moederbord, de cpu sinds gister er pas inzitten.. MBM gaf trouwens 95 Celcius graden aan, de bios geeft 74 aan. Hij gaf GEEN kuren onder Windows, toen hij volgens MBM 95 Celcius graden was.
AMD XP 2000+
Epox 8k3a moederbord
Geforce 2 TI 64 mb
Thermaltake vulcano voeding
Wie kan mij please helpen ! Zeg maar wat je er terug voor wil hebben, al dan niet geld..
Frank