Toon posts:

2 verschillende merken geheugen?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
nou ik heb het probleem ik heb al winbond maar ik vindt het nergens meer waar ik het kan bestllen nu wil ik dan samsung pakken en samen laten werken met de winbond is dat mogelijk O-)

mijn mobo is EPoX EP-8K3A+

• Go0s
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 02-10-2010
Ja, wrom niet :)

Verwijderd

Topicstarter
ja ik had het 1 en ander meegekregen dat dat niet gong dus denk vraag eens na

• Pollewob
  • Registratie: December 2000
  • Niet online
Meestal gaat het wel goed, maar soms kunnen 2 verschillende merken niet goed samen (bsod's etc krijg je dan). Beste is om ff met de shop af te spreken dat je het Samsung geheugen mag omruilen voor een ander merk als er toch compatibiliteits problemen zijn :)

Verwijderd

Topicstarter
dat kan ook natuurlijk bedankt

Verwijderd

beter die reepje wat er inzit verkopen, en dan een reepje halen wat dubbel zoveel heeft. Als je hat handig aanpakt ben je totaal dan net zoveel kwijt als met jouw manier.

• UnderFlow
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 15-01-2024
Je kunt het natuurlijk altijd proberen. Het is moeilijk te zeggen of het gaat werken of niet. Ene keer wel andere keer niet. Ik had een msi k7t pro2a en die slikte 2 verschillende merken niet. Khad 2x128 van een bepaald merk en 1x512 van een ander merk. Dat gaf een hoop vage errors in windows, register probs en blue screens. Ik heb nu een asus a7v133-c en heb daar weer alles in zitten en nu werkt het perfect. Dus ja, probeer het gewoon zou ik zeggen. Gaat je pc/windows vaag doen, dan werkt het niet goed :)

Verwijderd

wel, ik heb een K7AMA waar M-Tec geheugen opzat, als ik daar dan wat apacer bijstak ging alles ok, als ik er dan nog een tweede lat apacer bijstak begonnen de bsods en de vage errors :) en alle latjes waren 100% in orde... dus ja, trial and error... go for it...
Pagina: 1