Toon posts:

[vb6] Programma code ('s) gezocht voor nutteloos programma

Pagina: 1
Acties:
  • 98 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
heej,

ik heb 2 request's:
1. heeft iemand een source code (of link hiernaar) voor een programmaatje dat alleen laat zien hoeveel jaren, dagen, uren, minuten en seconden het nog duurt tot het jaar 3000?? _/-\o_ _/-\o_ Ik heb me helemaal rotgezocht op google, planetsourcecode en hiero uiteraard.

2. Ook zoek ik een programma waarin je een datum kan intypen (verleden tijd) en als je op een knopie drukt dat je ziet (in jaren, dagen, uren, minuten en seconden) hoeveel tijd er is verstreken vanaf die datum. ook hiervoor heb ik 2 avonden gezocht en niets gevonden.
kheb het ook geprobeerd zelf te bouwen, maar ik heb al bij m'n toetsenbord in 2en gebroken van fustratrie |:( :r

Iemand die een van deze 2 source codes :9~ (of link naar website) heeft? mijn grote dank :7

• whitey-d
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 08-08 19:24
1. is volgens mij niet echt dat je zegt moeilijk als je ff uitzoekt hoe vb met datums rekent (datediff functie e.d.)
2. dito.

“Advertising says to people, 'Here's what we've got. Here's what it will do for you. Here's how to get it.'”

Verwijderd

Bouw anders zelf wat ofzo

• whitey-d
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 08-08 19:24
ja veel werk is het niet denk ik

“Advertising says to people, 'Here's what we've got. Here's what it will do for you. Here's how to get it.'”

Verwijderd

laat me rade je wil een programma maken om uit te reken hoeveel jaren maanden uren minuten seconden het geleden is dat je geboren bent? :P

Verwijderd

kijk eens bij DatePart(), kost je nog geen 5 minuten.

• whoami
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 23:04
Ehm, dit valt imo eigenlijk onder de noemer 'scriptrequest', en als je de FAQ erop na slaat, kun je lezen dat dit niet toegestaan is....
Welkom in P&W (FAQ-13/7/2002)

https://fgheysels.github.io/

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.