Ik krijg bij het opstarten van win2k pro iets van de volgende foutmelding:
stop: 0x0000007b
Inaccessible_boot_device
systeem:
Asus cuv4x
PIII 600
Maxtor 20gig(win2k pro)
Maxtor 40gig(win2k ad server)
Plextor 12/10/32A
Pioneer DVD
Nou heb ik 2 dagen geleden de nieuwste chipset voor me mobo geinstalleerd en een firmware update voor de brander. Er zit ook een AMR slot op me moederboard ik had hier toen ook de driver van geinstalleerd(is een modem). Dit werkte allemaal goed.
Vanmorgen had ik die modem weer verwijderd(uit de software lijst) en van IE5.5 naar IE6 gegaan. Maar na een reboot kwam ik dus op die foutmelding terecht.
Ik kom nu nog wel op de win2k ad server (op de andere harde schijf) vanuit hier zie ik de c schijf waar pro op staat zonder probleem.
Het volgende heb ik al geprobeert:
met de win2k cdrom het te herstellen.
atapi.sys van de cdrom terug te zetten
fdisk /mbr
andere IDE kabels
en dit allemaal zonder succes
weet iemand nog iets te doen voordat ik het opnieuw moet gaan installeren??
stop: 0x0000007b
Inaccessible_boot_device
systeem:
Asus cuv4x
PIII 600
Maxtor 20gig(win2k pro)
Maxtor 40gig(win2k ad server)
Plextor 12/10/32A
Pioneer DVD
Nou heb ik 2 dagen geleden de nieuwste chipset voor me mobo geinstalleerd en een firmware update voor de brander. Er zit ook een AMR slot op me moederboard ik had hier toen ook de driver van geinstalleerd(is een modem). Dit werkte allemaal goed.
Vanmorgen had ik die modem weer verwijderd(uit de software lijst) en van IE5.5 naar IE6 gegaan. Maar na een reboot kwam ik dus op die foutmelding terecht.
Ik kom nu nog wel op de win2k ad server (op de andere harde schijf) vanuit hier zie ik de c schijf waar pro op staat zonder probleem.
Het volgende heb ik al geprobeert:
met de win2k cdrom het te herstellen.
atapi.sys van de cdrom terug te zetten
fdisk /mbr
andere IDE kabels
en dit allemaal zonder succes