Na 48 uur...

Pagina: 1
Acties:
  • 18 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koenzie
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 25-08 02:14

Koenzie

Never leave, just go

Topicstarter
Waarom mag ik na 3 mails en 48 uur nog niet in HK ?

Life is like a box of chocolates you never know what ya gonna get

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• holoX
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 10:19
omdat modjes ook wel eens wat anders te doen hebben dan 1 minuut nadat jij een mailtje hebt gestuurd je te unbannen :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bazs2000
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 26-09 09:12

bazs2000

Pixels zo groot als een atoom

]-[Skinlab]-[ schreef op 07 september 2002 @ 21:57:
omdat modjes ook wel eens wat anders te doen hebben dan 1 minuut nadat jij een mailtje hebt gestuurd je te unbannen :?
Als de topicstarter een 24-uursban heeft gehad dan had hij al HK-access moeten hebben.
Dat unban-script moet namelijk automatisch werken.

Krankzinnige muziek vind je hier.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dat script doet 't nog niet. Ik zal je unbannen. Maar je moet eigenlijk gewoon meer geduld leren kweken :{

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 07 september 2002 @ 22:00:
Dat script doet 't nog niet. Ik zal je unbannen. Maar je moet eigenlijk gewoon meer geduld leren kweken :{
wil je mijn topic alstublieft ook effe lezen! wand ik ik heb namelijk geen mail gehad maar ik heb ook geen toegang meer tot HK |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BalusC
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

BalusC

Carpe diem

wil je mijn topic alstublieft ook effe lezen! wand ik ik heb namelijk geen mail gehad maar ik heb ook geen toegang meer tot HK |:(
Met zo'n reactie maak je nog minder kans.. :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

BalusC schreef op 07 september 2002 @ 22:03:

[...]
Met zo'n reactie maak je nog minder kans.. :/
ja maar ik wil graag weten waarom ik niet meer in HK mag en omdat ik geen mail heb gehad ben ik nogal bang dat er een klein foutje is gemaakt @ GoT crew ofzo (nofi)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[...]

Ik weet toevallig dat er wel degelijk een mailtje jouw kant op is gegaan. Dus of je ISP is traag of je hebt een niet bestaand adres ingevuld.

En het zou fijn zijn als je wat normaler post :{

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 07 september 2002 @ 22:04:
ja maar ik wil graag weten waarom ik niet meer in HK mag en omdat ik geen mail heb gehad ben ik nogal bang dat er een klein foutje is gemaakt @ GoT crew ofzo (nofi)
Daar heb je dit topic al over gepost, dus wacht maar rustig totdat je daar antwoord in krijgt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JvS
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 09:20

JvS

Ik heb hem zelf ook

blaat, zo;n mail gaat dan bij mij alleen maar nog meer naar de achtergrond. Lijkt wel de helpdesk waar ongeduldige mensen ook later geholpen worden enzo :z

case closed

4x APsystems DS3; 4x495Wp OZO/WNW 10° ; 4x460Wp OZO/WNW 10°; Totaal 3820Wp

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.