Toon posts:

nergens te vinden? s370 w.koelblokken?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Zie me titel,

ik zoek me rot op het net en kan nergens in nederland een waterjacket socket370/a vinden behalve dan de klax rv3.0 bij xxl maar zijn er nu echt niet andere die met plexi glas zijn???

Verwijderd

mwa volgens mij waren de gatafstanden van de 370 gelijk aan die van de 462 of vergis ik me daar in ?

• Leipo
  • Registratie: November 2000
  • Niet online
de dangerden maze 3 heeft ook plexi en is gewoon voor socket 370 en voor socket A geschikt. maar dan moet je wel die gaten hebben, anders moet je de maze 1 nemen die is er ook gewoon voor socket 370 en heeft een clip voor aan je socket

Verwijderd

Topicstarter
nee, jongen
socket 370
was de intels laatste non gaten socket

Hier gingen de p3/celly's op

koelblok worden vast gemaakt met een clip bevestiging.

Verwijderd

Topicstarter
Dan toch maar Imhotpes koelblok vast maken met artic adhasive3? of werkt dat niet?

ik bedenk nu een dat ik een bevestiging clip heb van een aplha 6035, als ik die nou ''om'' de coolblok doe van imhotep zal dat enigs zin werken?

Verwijderd

Moet je een magnum 390 hebben, die gebruikt de 6 houdertjes aan je socket...

te koop bij Freezinghardware...

Verwijderd

www.cooltech.info is alleen geen plexi en oc-shop verkoopt (vooralsnog) alleen hele sets, wat is er mis met bv in Duitsland bestellen? Meteen meer keus

• bobo1on1
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 19-10-2025
OCshop heeft koolance blokken, de cpu-100 en de cpu-200 passen allebij op de socket 370 :)

Afbeeldingslocatie: http://www.oc-shop.com/website/pics_products/CPU100-cooler.gif

Impedance, a measure of opposition to time-varying electric current in an electric circuit.
Not to be confused with impotence.

Verwijderd

Topicstarter
nee deze bovenste is lekker L33T :P

maar goe bedankt verder, en mijn sugestie's van imhoteps z'n koelblok misschien een goed idee.?

net gevonden (toch wel) van cooltech

dit is als ik goed lees een houder voor koelblokken voor op de socket a/370 (zelfde namelijk) Verbeter me als ik het wrong heb. :P

Product RM462 retention mechanism for UltraBlock
Description

RM462 retention mechanism is designed to be used with the new UltraBlock waterblocks, make them compatible with AMD™ Athlon™ and Duron™ CPUs for Socket 462 (Socket A). With RM462, in fact, you don't need a new waterblock if you want to use the UltraBlock S478 with an AMD™ CPU : simply you need to uninstall the retention mechanism installed on your UltraBlock S478 and install the new RM462. That's all !

• bobo1on1
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 19-10-2025
Verwijderd schreef op 08 september 2002 @ 08:59:
nee deze bovenste is lekker L33T :P
Dat vroeg je ook niet he :P

Impedance, a measure of opposition to time-varying electric current in an electric circuit.
Not to be confused with impotence.

Verwijderd

Topicstarter
Heb hierro eindelijk mijn blokje der dromen gevonden,
maar.....Wat voor blokie is dit (MERk, NAAM)

want ik zoek een paar reviews hier over

dit blokje

Afbeeldingslocatie: http://users.bart.nl/~bormes/images/300100604a0.jpg

Verwijderd

Gewoon een klem voor socket A gebruiken.. Clips zijn hetzelfde als het goed is.

Verwijderd

Even een plaatje van die magnum 390..

Afbeeldingslocatie: http://users.fmg.uva.nl/rstoter/waterkoeling/magnum_side.jpg

Verwijderd

Topicstarter
mhzzzz geil blokie die magnum???
goeie koelprestatie of nie?

ene hoe zit nou dan met dit blokkie dan , welk merk is dit en welke type, iets van aqua-computers ofzo???

Afbeeldingslocatie: http://users.bart.nl/~bormes/images/300100604a0.jpg

Verwijderd

Verwijderd schreef op 08 september 2002 @ 17:50:
mhzzzz geil blokie die magnum???
goeie koelprestatie of nie?

ene hoe zit nou dan met dit blokkie dan , welk merk is dit en welke type, iets van aqua-computers ofzo???

[afbeelding]
is idd een blok van aquacomputer.de

Edit: Maar het blokkie van Imhotep is veel beter. En die met Adhesive vastzetten is echt zonde. Gewoon een socket A klem gebruiken. Die kun je gewoon online bestellen of zelf maken.

Verwijderd

Topicstarter
ja daar adcht ik ook al aan maare, als ik een socket a klem neem is de kans dat hij niet past groot!

en ja kunnen jullie dan ff zeggen wat voor klem, van een heatsink of andere wc set-upje,
kijk dat ding van imhotep is koel omdat je alles ziet van binnen
zodra je een klep er over heen ragt is het zonde. :(

Verwijderd

Verwijderd schreef op 08 september 2002 @ 18:05:
ja daar adcht ik ook al aan maare, als ik een socket a klem neem is de kans dat hij niet past groot!
Waarom? Er zitten toch clips aan de socket? Die zijn gewoon hetzelfde hoor. Dus wat het probleem nou is.. Ik heb het dus over een Socket A holddown he. Zijn zat waterblokken die daarmee vast zitten.
en ja kunnen jullie dan ff zeggen wat voor klem, van een heatsink of andere wc set-upje,
kijk dat ding van imhotep is koel omdat je alles ziet van binnen
zodra je een klep er over heen ragt is het zonde. :(
Watvoor klem? Hoevaak wil je het nou horen? Socket A moet je hebben |:( Dus zoek een shop waar ze socet A holddowns hebben :Z

Edit: Het beste kun je het gewoon zelf maken..

Verwijderd

Topicstarter
oke oke

rustig aan jonge, wist niet dat je Alle Dagen Heel Druk had zeg (zeikje modus)

goed ben er al uit

gooi maar op slot!
Pagina: 1