Ik werk in een computer winkel, en gister hadden we nieuwe Logitech producten binnen gekregen, waaronder een zwart toetsenbord.
De Logitech Internet Navigator Keyboard SE
Ik zocht al een tijdje naar een mooi zwart toetsenbord voor bij mijn zwart gespoten monitor (Vision Master Pro 410 17")
ik zat er over te denken om de Logitech Cordless Desktop Optical te kopen maar die was eigenlijk niet echt zwart maar meer donkerblauw antraciet achtig.
Daar zit dan een muis bij maar aangezien ik al een goeie cordless muis heb zag ik er toch maar vanaf.
Toen ik dit toetsenbord tussen de andere logitech stuff zag liggen wist ik al bijna zeker dat ik deze zou kopen. Hij heeft verder overigens dezelfde indeling en het mooie design als die Logitech Cordless Desktop Optical maar wel MET een draadje.
Het toetsenbord heeft een heele fijne zachte aanslag. precies goed.
en komt met een polssteun die je ook eraf kan laten.
De extra knoppen zijn goed te configureren met de bijgeleverde software.
zo heb je een knop voor MSN. erg handig
de multimediatoetsen communiceren bovendien heel erg goed met Winamp.
dus nummer vooruit, terug, play en stop.
ook het 'scratch-wieltje'
werkt heel goed voor het regelen van het volume.
Verder is bij bijna elke knop ook een andere functie toe te wijzen dan de standaard functie. je kan er bijv een bepaalde programma mee opstarten naar keuze of een veelgebruikte website.
Ik ben er in ieder geval heel tevreden over en ik raad het iedereen aan die een mooi zwart toetsenbord zoekt
De Logitech Internet Navigator Keyboard SE
Ik zocht al een tijdje naar een mooi zwart toetsenbord voor bij mijn zwart gespoten monitor (Vision Master Pro 410 17")
ik zat er over te denken om de Logitech Cordless Desktop Optical te kopen maar die was eigenlijk niet echt zwart maar meer donkerblauw antraciet achtig.
Daar zit dan een muis bij maar aangezien ik al een goeie cordless muis heb zag ik er toch maar vanaf.
Toen ik dit toetsenbord tussen de andere logitech stuff zag liggen wist ik al bijna zeker dat ik deze zou kopen. Hij heeft verder overigens dezelfde indeling en het mooie design als die Logitech Cordless Desktop Optical maar wel MET een draadje.
Het toetsenbord heeft een heele fijne zachte aanslag. precies goed.
en komt met een polssteun die je ook eraf kan laten.
De extra knoppen zijn goed te configureren met de bijgeleverde software.
zo heb je een knop voor MSN. erg handig
de multimediatoetsen communiceren bovendien heel erg goed met Winamp.
dus nummer vooruit, terug, play en stop.
ook het 'scratch-wieltje'
Verder is bij bijna elke knop ook een andere functie toe te wijzen dan de standaard functie. je kan er bijv een bepaalde programma mee opstarten naar keuze of een veelgebruikte website.
Ik ben er in ieder geval heel tevreden over en ik raad het iedereen aan die een mooi zwart toetsenbord zoekt