Logitech Internet Navigator Keyboard SE (ZWART!)

Pagina: 1
Acties:
  • 156 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• RelaXXinG
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 16-05 00:03
Ik werk in een computer winkel, en gister hadden we nieuwe Logitech producten binnen gekregen, waaronder een zwart toetsenbord.

De Logitech Internet Navigator Keyboard SE

Ik zocht al een tijdje naar een mooi zwart toetsenbord voor bij mijn zwart gespoten monitor (Vision Master Pro 410 17")

ik zat er over te denken om de Logitech Cordless Desktop Optical te kopen maar die was eigenlijk niet echt zwart maar meer donkerblauw antraciet achtig. :)
Daar zit dan een muis bij maar aangezien ik al een goeie cordless muis heb zag ik er toch maar vanaf.

Toen ik dit toetsenbord tussen de andere logitech stuff zag liggen wist ik al bijna zeker dat ik deze zou kopen. Hij heeft verder overigens dezelfde indeling en het mooie design als die Logitech Cordless Desktop Optical maar wel MET een draadje.

Het toetsenbord heeft een heele fijne zachte aanslag. precies goed.
en komt met een polssteun die je ook eraf kan laten.
De extra knoppen zijn goed te configureren met de bijgeleverde software.

zo heb je een knop voor MSN. erg handig :)
de multimediatoetsen communiceren bovendien heel erg goed met Winamp.
dus nummer vooruit, terug, play en stop.
ook het 'scratch-wieltje' :) werkt heel goed voor het regelen van het volume.

Verder is bij bijna elke knop ook een andere functie toe te wijzen dan de standaard functie. je kan er bijv een bepaalde programma mee opstarten naar keuze of een veelgebruikte website.

Ik ben er in ieder geval heel tevreden over en ik raad het iedereen aan die een mooi zwart toetsenbord zoekt :)

• Vorkie
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
dat soort toetsenborden tikken heerlijk :) ik heb zelf de gewone versie, niet draadloos en ja, alle functies werken naar behoren :)

Verwijderd

ik wilde hem ook al kopen ivb met mijn monitor en kast en muis, maar zijn ze al in nederland verkrijgbaar en ik vind hem wel prijzig 50 dollar

• RelaXXinG
ik heb hem dus voor 33 euro ongeveer, maar de adviesprijs zal zo'n 49,95 zijn schat ik.

Tja ik vind het wel meevallen aangezien bij ons een groot lelijk lomp wit microsoft office keyboard zo'n 72 euro is. Je weet dat je dan een heeel erg fijn toetsenbord hebt, die er ook nog eens heel erg skon uitziet.

Verwijderd

maar is hij nou in nederland verkrijgbaar? die zwarte?

• RelaXXinG
yup

• Solomon
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 17:16
wil alleen een toetsenbord als het niet te groot is (diepte) heb namelijk weinig plaats, heb nu zon compaq dingetje met wat multimediatoetsen erop...... heerlijk klein

[edit]
misschien kun je ff de afmetingen geven, liefst de breedte, alsie nml minder breed is dan 46 cm, kannik hem onder mn monitorstandaar schuiven, en boeit de diepte niet zowveel

ik moet eens een andere monitorstandaar vinden.....

V&A aangeboden: LSI 9207-8i (IBM M5110) geflashed naar IT MODE

• sarlo
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 16-05 05:38
is deze ook verkrijgbaar met draad aangezien alle draadloze kapot gaan (daarom zit ik met draar nu) (en nee hetligt niet aan de baterijen >:) )

• Solomon
  • Laatst online: 17:16
voordat je een draadloos iets koopt, moet je jezelf eik afvragen, "heb ik het eigenlijk wel nodig?", ik zie tegenwoordig allemaal mensen die hun toetsenbord en muis vlak naast de kast hebben liggen, en toch draadloos (terwijl de draden mooi weggewerkt hadden kunnen worden.

V&A aangeboden: LSI 9207-8i (IBM M5110) geflashed naar IT MODE

• SmokeyTheBandit
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 15-05 16:54

SmokeyTheBandit

DOCer met Pensioen

Yup waaro ik zie hem ook nergens :?

Turn it off and on again.

• Pollewob
  • Registratie: December 2000
  • Niet online
Mycom heeft em bijvoorbeeld al liggen, staat alleen nog niet in de pricewatch :)

• SmokeyTheBandit
  • Laatst online: 15-05 16:54

SmokeyTheBandit

DOCer met Pensioen

Gevonden 45 Euro bij www.mycom.nl

Hehe je was me ff voor :P

Turn it off and on again.

• RelaXXinG
gfo schreef op 08 september 2002 @ 11:09:
is deze ook verkrijgbaar met draad aangezien alle draadloze kapot gaan (daarom zit ik met draar nu) (en nee hetligt niet aan de baterijen >:) )
goed lezen.
dit toetsenbord is MET draad :)

• RelaXXinG
Smokey_The_Bandit schreef op 08 september 2002 @ 12:22:
[...]

Yup waaro ik zie hem ook nergens :?
Vobis,
hier in helmond hebben we hem dus pas binnen.
als ze er niet staan even naar vragen want ze staan nog fkkes achter want ze stonden niet in de kassa.

• sarlo
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 16-05 05:38
RelaXXinG schreef op 08 september 2002 @ 13:33:
[...]

goed lezen.
dit toetsenbord is MET draad :)
betrz aangezien mijntotbo aan vervanging toe is (zie irritant buurtjongetje met cola)

• yogy
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 20-05 18:02
Brrr. Ik haat dit, net 1,5 maand geleden een Logitech Internet Navigator gekocht, komen ze met een veel mooiere. :( :( :(

• JeroenNietDoen
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 22:08
Vraagje over dit toetsenbord.

De F toetsen hebben een dubbele functie. Deze nieuwe functies staan standaard aan. Je moet eerst de F-Lock knop indrukken om de F toetsen normaal te laten werken. Hoe zorg ik ervoor dat die F-Lock al aanstaat als ik opstart :?

• pretorian_nl
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 29-04 10:46
vraag ik me ook al af, verder een perfect bordje :D

Digital Media Junkie

• procyon
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 18:20
RelaXXinG schreef op 07 September 2002 @ 21:42:
ik heb hem dus voor 33 euro ongeveer, maar de adviesprijs zal zo'n 49,95 zijn schat ik.

Tja ik vind het wel meevallen aangezien bij ons een groot lelijk lomp wit microsoft office keyboard zo'n 72 euro is. Je weet dat je dan een heeel erg fijn toetsenbord hebt, die er ook nog eens heel erg skon uitziet.
Ik heb hem gekocht op de HCC voor 35 euro..
Misschien was hij nog wel goedkoper bij anders stands

• QSYS
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 23-04 01:13
Ik heb de cordless set ervan, verder perfecte toetsenbord, maar alleen de osd zit ik me aan te ergeren. Weet iemand hoe je de kleur hiervan kan veranderen?

• Mich
  • Laatst online: 20:22
leuk als die in een stoffige omgeving sta :P of val dat wel mee

• JeroenNietDoen
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 22:08
Gevonden. Zet F-Lock uit, log uit, zet F-Lock aan en log in. Zelfde als voor Windows XP zorgen dat numlock aanblijft.

• PLozekoot
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 04-01 20:10
Ik heb zelf ook dit toetsenbordje, ik vind hem wel fijn en zo.. fijn polssteuntje, maar zit nu met het probleem dat als ik bijvoorbeeld op : druk, dat ik dan het plus/min tekentje in beeld krijgt.. Dit vind ik heel frustrerend.. Hij doet dit niet altijd... nu op het forum dus niet, maar in nero bijvoorbeeld wel.. zal wel iets heel stoms zijn dat hij het wel goed doet, maar kan iemand dan zeggen wat :D?

• NoenkelYani
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 09-10-2025
yeah koop daarbij de logitech mx 500 muis en je bent wel in orde :)
ik heb die setup ook staan hier bij mij
en dat keyboardje is uber 1337 :)

• Redje
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 20-05 20:45
Ik heb hem bij de MediaMarkt vandaan.

Het bordje is erg fijn, eidelijk extra knoppen die ik ook daadwerkelijk gebruik, die volumeknop + play functies zijn erg handig.
En samen met mijn MX500 ziet het er niet alleen stoer uiit maar gamed ook nog eens super :D

Verwijderd

En samen met mijn MX500 ziet het er niet alleen stoer uiit maar gamed ook nog eens super :D
Hier ook :7

Verwijderd

dit plankje is echt allang op de markt. Ik heb em al maanden!

Verwijderd

Heb de Cordless Desktop Optical :)

Beste toetsenbord dat ik ken, met de beste draadloze muis voor de MX serie :)

Verwijderd

Verwijderd schreef op 09 december 2002 @ 11:50:
dit plankje is echt allang op de markt. Ik heb em al maanden!
Jep check datum eerste post: Door RelaXXinG - Saturday 07 September 2002 21:35

B)

Verwijderd

Hier nog 1 :D

Op de achterkant staat niet voor niks:
Logitech Elite Keyboard 8-)

• lrietveld
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 29-09-2024
Ik zit er nu ook over te denken om deze keyboard te kopen, maar ik zit met een probleem. Ik moet de afmetingen weten, om te kijken of hij wel onder mijn monitor standaard past :P. Zou iemand de diepte en de breedte voor me kunnen meten?

System Specs

• OverSoft
  • Laatst online: 13:47
hmh, lekker oude posts ophalen... ik kijk morgen op mijn werk ff, we hebben er nog een stuk of 15 op voorraad, dus dat moet lukken :P

• Pino
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 20-05 19:53
49,5 bij 23 cm en met pootjes 5cm hoog

"If you don't know where you are going, any road will take you there"

Verwijderd

PC Media driebergen hebben zn m ook liggen

www.pcmedia.nl

• Roeligan
  • Laatst online: 22-07-2025

Roeligan

Feyenoord

Verwijderd schreef op 10 December 2002 @ 20:51:
[...]

Hier nog 1 :D

Op de achterkant staat niet voor niks:
Logitech Elite Keyboard 8-)
[heelergofftopic]
heheh daarom heb ik hem ook [eLiTe]Warriors ;)
[/heelergofftopic]

Iig heb ik hem sinds november icm MX500 en idd het gamed perfect

A real man fears not mortality for it's death, he fears mortality for it's lack of life!
RatPack #814

• TuLPMaN
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 18-05 12:44
Ik krijg de knoppen niet werkend voor Winamp3?! Iemand idee?

Bladiebla!

Verwijderd

TuLPMaN schreef op 23 September 2003 @ 23:30:
Ik krijg de knoppen niet werkend voor Winamp3?! Iemand idee?
Moet je een regeltje veranderen ergns in de instellingen... Je moet ff zoeken op Winamp3 in combinatie met dit toetsenbord in SA :)

• pretorian_nl
volgens mij staat er een extra update voor de nieuwere players op de logitech site
http://www.logitech.com/i...ountryid=12&languageid=13

Digital Media Junkie

• Emerge
  • Laatst online: 16-05 08:51

Emerge

Bifidus schmifidus

Kaap schreef op 07 December 2002 @ 19:42:
Gevonden. Zet F-Lock uit, log uit, zet F-Lock aan en log in. Zelfde als voor Windows XP zorgen dat numlock aanblijft.
Nou, ik heb het geprobeerd, maar dat werkt dus niet helaas.
Weet iemand misschien wel hoe je de F-Lock knop automatisch aan kunt laten gaan zodat je die niet bij iedere opstart eerst in moet drukken?

Alvast bedankt! :)

Hoe is het met jóuw opgeblazen gevoel vandaag?

• pretorian_nl
het toetsenbord gewoon in de usb doen, dan blijft hij wel op de laatste stand van F toets staan

Digital Media Junkie

• verba092
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 15-03 11:13
Gaer schreef op 24 september 2003 @ 21:13:
het toetsenbord gewoon in de usb doen, dan blijft hij wel op de laatste stand van F toets staan
Als ik mijn keyboard in de USB-poort doe, dan duurt het tenminste 5 minuten langer voordat ik ben uitgelogd.

http://www.tweakers.net/gallery/71604/sys

• stylezzz
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 23:13
Zo nieuw is dat ding niet hoor, zeker sinds begin dit jaar staan ze in de winkels :

http://www.cdromland.nl/h...borden/toetsenborden.html

Verwijderd

Hoezo de de vraag waar te koop en hier en hier is ie te koop. Ik heb um al enkele maanden :*) en volgens mij is dit plankje breeduit verkrijgbaar overal.

Moet wel eerlijk bekennen dat dit echt een top ram plankje is. Fijne toestsen aanslag en leuk design. Wat wel irri is dat als je per ongeluk op schift en Ctrl druk dat dan de toesten indeling veranderd. Ben erg lang op zoek geweest hoe ik dit nu elke keer voor elkaar kreeg. Blijkt heel simpel te zijn gewoon nog een keer Shift Ctrl 8)7

Verwijderd

Verwijderd schreef op 24 September 2003 @ 00:40:
[...]

Moet je een regeltje veranderen ergns in de instellingen... Je moet ff zoeken op Winamp3 in combinatie met dit toetsenbord in SA :)
Er is ook nog een patch beschikbaar ergens op het web. ff Googlen! Winamp 2 deed het altijd al maar 3 soms niet, maar na die patch werkt alles goed.

• GaMbiNo
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 23:34

GaMbiNo

1337

Verwijderd schreef op 30 september 2003 @ 20:20:
Hoezo de de vraag waar te koop en hier en hier is ie te koop. Ik heb um al enkele maanden :*) en volgens mij is dit plankje breeduit verkrijgbaar overal.

Moet wel eerlijk bekennen dat dit echt een top ram plankje is. Fijne toestsen aanslag en leuk design. Wat wel irri is dat als je per ongeluk op schift en Ctrl druk dat dan de toesten indeling veranderd. Ben erg lang op zoek geweest hoe ik dit nu elke keer voor elkaar kreeg. Blijkt heel simpel te zijn gewoon nog een keer Shift Ctrl 8)7
Of je kijkt even naar de datum van de topicstart. :P

• stylezzz
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 23:13
Werelds..... :) Precies een jaar verder.....

• Vorkie
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
verba092 schreef op 29 September 2003 @ 19:58:
[...]

Als ik mijn keyboard in de USB-poort doe, dan duurt het tenminste 5 minuten langer voordat ik ben uitgelogd.
Ja, en daar heb ik dus ook al last van op workstation 4 hier in het huis, doe ik hem op ps/2 sluit Windows 2000 heel snel af, doe ik hem in USB, dan blijft hij gewoon echt 5 minuten nog in windows voordat hij eindelijk actie onderneemt

Verwijderd

Ik heb het keyboard hier staan.. en ik moet zeggen.. i.c.m. m'n MX700 muisje is het een fantastische combo ! :)
Pagina: 1