Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

noritake itron vfd waar kopen ?

Pagina: 1
Acties:
  • 104 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
het gaat dus over noritake itron GU126x32F-K612A4 :

http://www.bit-tech.net/review/120/

weet er iemand de prijs hier van en waar die online te koop is in nederland of belgie

thnx ;)

• Ligone
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 18-11 19:29

Ligone

Moeha!

hmmm, wat moet ik nu zeggen?

ze staan nog nie op de site maar ze kosten 171.80 € :)

aja, in België dus...

Verwijderd

Ik heb ooit es contact gehad met noritake.com over hun vfd's die verwezen me naar Tech5 displays in Hardinxveld Giessendam wat hun Distributeur voor nederland is maar die lui zijn niet zo happig op particulieren kreeg ik zo het idee. (sterker nog na 'n maand zat ik nog steeds op een prijs opgave te wachten..)

Verwijderd

Dammit, dit is toeval :D Ik heb vanmiddag aan een driver voor Noritake displays zitten werken!

Anyways, ik wil er dus ook een >:) Ben alleen nog ff alle specs aan het doorkijken om te zien welk model het precies gaat worden. Ik wilde hem vanuit Duitsland halen.

[offtopic]
Yarvieh; over duitsers gesproken, vergeet het, dat wordt niks. Ik zou zeggen neem eens contact op met Pedak, hopelijk kunnen zij het wel daadwerkelijk leveren. Alleen is het dan goedkoper om het zelf te bestellen lijkt me zo ;)

Verwijderd

Haha ik ken de prijzen van andere displays bij pedak i'll pass on this one ;)

De richtprijzen die ik juni van noritake duitsland mocht ontvangen waren :
GU256X64F-3100 +- 188 eur (model was nog indevelopment maar zal nu wel klaar voor productie zijn?
GU128X64-800A +- 161 eur.

Maargoed dit was a) in juni en b) richtprijzen.. mja ik vond 't net ietsjes te duur..

Verwijderd

Verwijderd schreef op 07 september 2002 @ 22:44:
Haha ik ken de prijzen van andere displays bij pedak i'll pass on this one ;)
LOL :)

Het was iets van 33 euro, dus dat viel nog mee..

Verwijderd

Topicstarter
kan er niemand een IA opstarten :p

• fenrir
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online

fenrir

——-

Yarvieh; aangezien jij de prijzen ongeveer weet, weet jij dan ok wat deze GU128x32-800A ongeveer kost??? deze past nl. precies in een 5.25" bay. en dat lijkt me wel wat :)

[ Voor 0% gewijzigd door fenrir op 08-09-2002 09:34 . Reden: de VFD kit waar ze het bij Bit-tech over hebben (de VFD kit KGU126X32F-K612A4) kostte volgens hun 123.6 Euro ]

Van klussen krijg je grijze haren

Verwijderd

Helaas die zat niet bij de door mij opgevraagde types. ik zou zeggen mail sales@noritake-itron.com es?

Verwijderd

Als er nog iemand op zoek is naar software, ik heb net LiQuiD-MP3 0.9.3 beta geupload en daar zit Noritake 800(A) ondersteuning in! Er is geen echt VFD software topic, dus dit leek me de beste plek om het ff te melden.

Afbeeldingslocatie: http://zapour.student.utwente.nl/schijf/photo/093/tn_128x64_noritake800_2.jpg

Op http://liquid-mp3.schijf.org kun je meer info vinden en de boel donwloaden :)

Btw, de prijzen die Yarvieh noemde zijn nog steeds hetzelfde.

Verwijderd

fenrir schreef op 08 september 2002 @ 09:31:
Yarvieh; aangezien jij de prijzen ongeveer weet, weet jij dan ok wat deze GU128x32-800A ongeveer kost??? deze past nl. precies in een 5.25" bay. en dat lijkt me wel wat :)
Deze kost 85.30 euro.

Verwijderd

Als het lastig wordt om te bestellen daar dan kunnen wij misschien wel iets regelen... Dat is nou precies de reden dat we met MWH begonnen zijn... Als er een beetje animo is dan kunnen we daar binnenkort wel een bestelling plaatsen... Wellicht dat de prijzen dan ook wat beter worden...

Verwijderd

Kortingen lijstje;
      GU128X32-800A
      85.30
      79.60
      74.60

GU128X64-800A
     161.00
     148.00
     136.00
Prijzen zijn voor 1+, 10+ en 50+. Denk niet dat de 50+ echt haalbaar is, maar misschien 10+ wel :)

Btw, als je meer moet weten, de distributeur woont vlak bij me, dus ik kan wel een goed woordje voor doen als je contact zoekt ;)

[ Voor 38% gewijzigd door Verwijderd op 07-02-2003 16:11 ]

Verwijderd

Zotty heb jij al zo'n 128x64 800a?

Verwijderd

Wiens display denk je dat op de foto staat :+ Tuurlijk heb ik zo'n display hehe. Je weet toch dat ik zo'n display sicko ben >:)

• insan1ty
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 15-03-2023
Net de review gelezen op bittech... Ik ben overtuigd.. Alt tab naar dit venster > €171.80 :{

Verwijderd

Verwijderd schreef op 07 February 2003 @ 18:38:
Wiens display denk je dat op de foto staat :+ Tuurlijk heb ik zo'n display hehe. Je weet toch dat ik zo'n display sicko ben >:)
Ok ik had er een stapeltje gekocht waaronder evt 1 voor jou maar die shuift dan gewoon door ;)

Verwijderd

Hehe, ja heb hier een beetje ruimte gebrek inmiddels :+

Ik denk dat iemand zonder zo'n display er meer dan mij van zal genieten om zo'n geval te krijgen ;)

Verwijderd

Juh gek genoeg ben je die dingen zo kwijt ;)

Verwijderd

Ik heb inmiddels via ebay een paar van die schatjes weten te bemachtigen... omg.. wat heersen ze..

Afbeeldingslocatie: http://www.ray2.dds.nl/media/noritake800.jpg

en beter nog.. filmpjeeeeeeeee (divx)

• Leejow(saait)
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 27-11 08:40

Leejow(saait)

Blater

ik ruik een IA ;) Maar ik zou er best wel een willen hebben maar ze zijn DUUUR!
Als ze nou rond de 20-30 euro waren dan kocht ik er wel een maar dit is extreem :S

Verwijderd

Op ebay waren ze ook maar $20 maar die knakker was ze alle 200 in notime kwijt..
Pagina: 1