Als de wereld vergaat; Ja dan zijn alle mussen dood:+
kan je niet gewoon proberen om er mee intebellen ?
oja en wat meer info kan geen kwaad
oja en wat meer info kan geen kwaad
Het is makkelijk om iemand zijn negatieve eigenschappen te benoemen, maar kan je ook de positieve eigenschappen benoemen?
Er is een simpele maar effectieve test voor je modem. Daarvoor gebruik je Hayes-commando's. Dat is een gestandaardiseerde taal die door vrijwel alle modem's ondersteund worden.
Je moet gewoon naar Hyperterminal van windows gaan, de com-poort van je modem selecteren, geen verbinding maken. In de console type je 'AT' als het goed is, is het antwoord 'OK'. Je kunt dan ook bellen met 'ATDT 1234567890'.
[edit] Typo
Je moet gewoon naar Hyperterminal van windows gaan, de com-poort van je modem selecteren, geen verbinding maken. In de console type je 'AT' als het goed is, is het antwoord 'OK'. Je kunt dan ook bellen met 'ATDT 1234567890'.
[edit] Typo
-
Verwijderd
aard je hebt op zolder nog een nieuwe liggen en anders ken je die van mij voor 5 hele euro`s over kopen is wel een pci heb er zelfs twee en die andere mag je zo meenemen als je de drivers kan vinden.
moet ik wel eerst de modem drivers vinden op internet
Verwijderd schreef op 07 september 2002 @ 23:05:
aard je hebt op zolder nog een nieuwe liggen en anders ken je die van mij voor 5 hele euro`s over kopen is wel een pci heb er zelfs twee en die andere mag je zo meenemen als je de drivers kan vinden.
Als de wereld vergaat; Ja dan zijn alle mussen dood:+
Pagina: 1
Dit topic is gesloten.
![]()