Windows XP styles maken :S

Pagina: 1
Acties:

• MrVegeta
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 15-09 17:48

MrVegeta

! Dolf is rechtvaardig !

Topicstarter
Hey, ik weet niet ckr of ik dit hier moet plaatsen, maar aangezien dat het her over Windows gaat, d8 ik dat het hier wel kon

ik wou graag wel eens een XP style maken voor mij, want er zijn wel mooien, maar als je het zelf doet krijg je er een beter gevoel over (althans ik tenminste)

maar vragen zijn:

hoe lang duurd het voor iemand die dit nog nooit gedaan (maar wel GFX verstand heeft) om zoiets te maken
-----
moet je verstand hebben van HTML en zulke dingen
----
is het simpel om te vinden wat je allemaal moet veranderen en alles...

ik hoop dat ik hier goed zit,anders verplaats je het maar waar het wel heen moet :)
en ik hoop dat julle mij kunnen helpen

ps, een goeie tut hierover is ook wel leuk om te hebben :)

we danken :)

Geeft steekhoudelijke argumenten terwijl hij niet weet waar het over gaat. BlizzBoys, HD casts van StarCraft II gemaakt door Tweakers! Het begint, Zombiepocalyps

• Cubix
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
Ga eerst eens met resource hacker in een thema rommelen dat volgens jou bijna perfect is, je kan dan alle losse bitmaps veranderen.

• MrVegeta

MrVegeta

! Dolf is rechtvaardig !

Topicstarter
heb ik ook gedaan
maar kon het woord XP niet vinden was te kort, dus toen maar
Widows styles tutorials

maar daar kwam ook niet veel uit :S

@SH007
thanx m8 xal eens ff kijken

@Cubix
rescource hekker ?
sorry maar wat is dat, (C++ borland)

ow ja nog een vraag, dan ik XP ook helemaal verneuken als ik iets fout doe met een style te veprutsen of valt dit wel mee?

en we zitten dus met zijn 4en 8er deze comp (mijn bro , moeder en pa) en als ik iets verander in een style heeft dat effect op alle acounts of alleen die van mij ?

Geeft steekhoudelijke argumenten terwijl hij niet weet waar het over gaat. BlizzBoys, HD casts van StarCraft II gemaakt door Tweakers! Het begint, Zombiepocalyps

Verwijderd

Ach, in het ergste geval zet je een image terug, die windows krijg je wel weer aan de praat.

Ga zoals SH007 en Cubix gewoon spelen met deze progjes. Wij kunnen toch niet inschatten hoe lang jij erover doet om iets onder de knie te krijgen?

Eén ding weet ik wel met dit soort dingen, hoe meer je je er in vastbijt, hoe sneller je het onder de knie hebt.

• MrVegeta

MrVegeta

! Dolf is rechtvaardig !

Topicstarter
ok, xit wat met Style Builder te prutsen, maar het heeft helemaal geen effect op mijn desktop...waarmoet ik alles heen zette enzo ?

Verwijderd

MrVegeta schreef op 07 september 2002 @ 22:26:
ok, xit wat met Style Builder te prutsen, maar het heeft helemaal geen effect op mijn desktop...waarmoet ik alles heen zette enzo ?
[opendeurmode]
Heb je de helpfile al eens uitgeplozen?
[/opendeurmode]

• Rafe
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 27-06-2025
MrVegeta schreef op 07 september 2002 @ 22:26:
Het moet in Windows\Resources\Themes.

Weet je ook zeker dat je StyleXP (30 dagen shareware) heb geinstalleerd, of anders de gehackte uxtheme.dll (UxThemeUtil, freeware) heb? Anders werken themes niet, MS heeft er een beveiliging tegen 3rd party themes gemaakt.

Zowel StyleXP als UxThemeUtil zijn te vinden op www.tgtsoft.com. Mocht je problemen tegenkomen met het installeren van de UxThemeUtil, lees dan deze post (m'n 3e post op GoT trouwens ;) ): Rafe in "Style XP install error"

[ Voor 0% gewijzigd door Rafe op 08-09-2002 10:08 . Reden: sub tags zijn moeilijk :+ ]

Pagina: 1