• MrVegeta
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 24-02 16:21

MrVegeta

! Dolf is rechtvaardig !

Topicstarter
Hey lui 1e post op dit forum, en ik d8 laat ik eens klagen over mijn minidisc

khad al een tijdje (12-12-01) een (blauwe :)) MZ-300 SONY minidisc aangeschaft, en die werkte ook goed, totdat 1 maand geleden het geluid nog maar aan 1 kant te horen was, tenzij je een half rolletje plakband er over heen plakte zodat de stekker er goed in kwam te zitten.
dat was dus al goed minder :(

maar 1 week geleden hield hij er helemaal mee op, hij pakte het schijfje niet, en bleef maar doodraaien :(

dus vanmorgen uit sneek naar L'warden toe en naar de winkel (koelmans van der lep) en daar gevraagd wat er aan de hand was, ze wisten het ook niet, en zeiden dat ze het naar de fabriek zouden sturen...
en dat ik een brief kreeg als ie klaar was

heeft iemand hier ook problemen mee gehad (met de minidisc)
En denken jullie dat ik een nieuwe krijg? :9

Geeft steekhoudelijke argumenten terwijl hij niet weet waar het over gaat. BlizzBoys, HD casts van StarCraft II gemaakt door Tweakers! Het begint, Zombiepocalyps

• SH007
  • Registratie: November 2001
  • Niet online
En denken jullie dat ik een nieuwe krijg?
Je krijgt iig een goed werkende(of niet, en dan breng je 'm gewoon weer terug).
Ze moeten minimaal 1 jaar garantie geven :)

verder denk ik dat dit topic niet echt nuttig is

• HielkeJ
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online
Ik heb het wel gehad met een deck (sony MDS-JE330) die pakte ook geen diskjes meer, maar het was net buiten de garantie, dus weg geld :( Toen maar een JE500 gekocht :P)

• MrVegeta
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 24-02 16:21

MrVegeta

! Dolf is rechtvaardig !

Topicstarter
neej is ook niet heel nuttige topic, maar ik wou graag weten of anderen ook last van dit probleem hebben gehad

en ja khad 1 jaar garantie dus dat kwam mooi uit :)
maar verder heeft het idd niet veel nut...

Geeft steekhoudelijke argumenten terwijl hij niet weet waar het over gaat. BlizzBoys, HD casts van StarCraft II gemaakt door Tweakers! Het begint, Zombiepocalyps

• tweakerbee
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 05-03 12:37

tweakerbee

dus..?

Hmmm...ben toch blij dat ik 5 jaar garantie op m'n MiniDisc heb genomen. :)

You can't have everything. Where would you put it?

Verwijderd

Tsja pluggies (draadje plugscheiding) van headfoons gaan bij veel gebruik nou eenmaal snel stuk. ;)
Kheb zelf trouwens een JVC XM-R70SL en die is al behoorlijk oud maar never nooit problemen. JVC rocks qua MD :)

[ Voor 0% gewijzigd door Verwijderd op 09-09-2002 15:57 . Reden: toevoegsels ]

Pagina: 1