Toon posts:

hellup timeline in premiere is leeg

Pagina: 1
Acties:
  • 459 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
Heb net een hele montage van drie dagen afgerond in adobe premiere 6.02
nu is de timeline helemaal leeg en heten de meeste clips -1 vanplaats de oorspronkelijke namen.
ook van alle backups 5stuks
andere fieles doen het nogwel

hopenlijk weet iemand iets

bnd dank voor de hullup

• SiHiDa
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 01-03-2023
Verwijderd schreef op 07 september 2002 @ 19:49:
Heb net een hele montage van drie dagen afgerond in adobe premiere 6.02
nu is de timeline helemaal leeg en heten de meeste clips -1 vanplaats de oorspronkelijke namen.
ook van alle backups 5stuks
andere fieles doen het nogwel

hopenlijk weet iemand iets

bnd dank voor de hullup
Kun je ze ook niet proberen te openen met een andere versie?

Verwijderd

Topicstarter
heb geen ander maar heb wel 6 nogmaals geinstalleerd zonder updates maar maakt nix uit
ik heb een paar proef files die het wel doen nog

• SiHiDa
Verwijderd schreef op 07 september 2002 @ 19:55:
heb geen ander maar heb wel 6 nogmaals geinstalleerd zonder updates maar maakt nix uit
ik heb een paar proef files die het wel doen nog
Hmm, de files zullen dan wel corrupt zijn. Misschien is er een proggie die ze kan repareren? Anders ben je ze kwijt... :'(

Verwijderd

Topicstarter
maaruh toch raar dat het alleen die files zijn 5 stuks en heb een half uur geleden nog een backup gem . ik kan ze wel openen en de previews ook bekijken in de timelijn de clips staan in de bin met pictogram en heten allemaal -1 maar op de timeline zijn ze verdwenen.

Verwijderd

Topicstarter
ben eral uit tx voor de velle hullup |:(

Verwijderd

Topicstarter
Verwijderd schreef op 08 september 2002 @ 13:51:
ben eral uit tx voor de vele hullup |:(

• SiHiDa
Verwijderd schreef op 08 september 2002 @ 13:51:
ben eral uit tx voor de velle hullup |:(
En wat was het nou? Dat is handig voor mensen die hetzelfde probleem hebben als jij.

Verwijderd

Topicstarter
SiHiDa schreef op 08 september 2002 @ 14:56:
[...]

En wat was het nou? Dat is handig voor mensen die hetzelfde probleem hebben als jij.
ff openen in wordpad ff andere editor

dan vervang 100,0000
voor 100.0000

dus , voor punt ff saven en alles is terug 8)

Verwijderd

Ik heb precies hetzelfde probleem, snap alleen niet helemaal hoe je het hebt opgelost maar zou dit graag uitgebreid horen!! En waar jij de oplossing vandaan hebt. Ik heb diverse projecten die zo verloren zijn gegaan.... :'(
Het is nu gedeeltelijk gelukt door inderdaad het project te openen in Wordpad en 100,0000 te vervangen door 100.0000. De clips zijn terug maar in de timeline zijn alle clips die ik in slowmotion had gezet nog steeds verdwenen...
Iemand een idee??

Gebruik zelf: Win XP, Adobe Premiere 6.5, Pinnacle DV500+ met driver 4.5

Tnx

[ Voor 30% gewijzigd door Verwijderd op 17-06-2003 10:38 ]

Verwijderd

Na veel ellende met dit zelfde probleem weet ik waar het door komt. Sommige MP3's maken de file corrupt met als resultaat dat alles op -1 staat. uren werk naar de kl.te.
Die rate staat dan inderdaad op 100,000 ipv 100.000. Alleen staan er soms wel 100 van die dingen in. Veel werk om handmatig te doen. Op de volgende site staat een progje die dit probleem oplost.
http://www.xs4all.nl/~jhariot/html/premiere.html
Kwestie van file doorheen halen en deze rolt er uit als naamfix. Naam is natuurlijk de naam van de file.
Heb het programma al redelijk wat nodig gehad helaas, maar het werkt goed.

Suc6

• intermusic
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 25-03-2025

intermusic

Marc Hoekstra

Verwijderd schreef op 17 juni 2003 @ 10:21:
Ik heb precies hetzelfde probleem, snap alleen niet helemaal hoe je het hebt opgelost maar zou dit graag uitgebreid horen!! En waar jij de oplossing vandaan hebt. Ik heb diverse projecten die zo verloren zijn gegaan.... :'(
Het is nu gedeeltelijk gelukt door inderdaad het project te openen in Wordpad en 100,0000 te vervangen door 100.0000. De clips zijn terug maar in de timeline zijn alle clips die ik in slowmotion had gezet nog steeds verdwenen...
Iemand een idee??

Gebruik zelf: Win XP, Adobe Premiere 6.5, Pinnacle DV500+ met driver 4.5

Tnx
Ik weet niet zeker of ik er goed aan doe, maar ik geef toch nog even een reply op bovenstaande vraag.

100.000 staat voor de snelheid van de clip. (rate)
Als je een clip van snelheid verandert dan verander je de rate.
Als je een clip op bijvoorbeeld 60% hebt gezet staat er in de file (als je het met kladblok opent) rate=60.000000 van de punt hierin word ook een komma gemaakt, dus deze moet je dan ook veranderen.
Pagina: 1