Toon posts:

MSI KT3 D-bracket problemen

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb nu een MSI KT3 Ultra 2 mobo met een D-bracket waar 2 usb poorten inzitten en een aantal leds.
Ik heb de search gebruikt en er kwam als oplossing uit om in bios het aantal slots naar 6 te zetten en usb legacy op enabled maar dit heeft niet mogen baten.

In windows xp staan een aantal usb connections geinstalleerd en deze heb ik dan ook verwijderd en opnieuw laten installeren.
Windows kon opeens geen driver meer vinden voor een usb connector en deze bleef dus zonder stuurprogramma geinstalleerd staan.

ik heb maar geformateerd en gekeken of win xp nu wel de usb connections goed zou indelen maar nog steeds geen succes.

De kabeltjes zitten goed op het mobo dus het zou aan de software kunnen liggen.
Ik heb de USB drivers geinstalleerd maar ik verdenk win xp ervan teveel usb connections te installeren.

Zou iemand mij kunnen helpen met dit probleem?

Verwijderd

Verwijderd schreef op 07 september 2002 @ 19:47:

Zou iemand mij kunnen helpen met dit probleem?
nee :+

Kun je niet van www.msi.com.tw wat drivers downloaden en die installeren??
Lijkt mij de meest logische oplossing.... of zit ik nu heel raar te praten :/

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb dus net me kast ff open gemaakt en wat zie ik tot me stomme verbazing....connector zat verkeerd 8)7

Problem solved topic closed _/-\o_

• Mentalist
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 18:07

Mentalist

[avdD]

Verwijderd schreef op 07 september 2002 @ 19:47:
De kabeltjes zitten goed op het mobo dus het zou aan de software kunnen liggen.
Verwijderd schreef op 07 september 2002 @ 21:59:
Ik heb dus net me kast ff open gemaakt en wat zie ik tot me stomme verbazing....connector zat verkeerd 8)7

Problem solved topic closed _/-\o_
Moest je je kast open maken om dat te zien :?

Computerkasten moeten standaard open staan..

En waarom zeg je dat je de connector er goed op hebt gedaan als ie verkeerd zit :o

Die kutkabouters >:)

Verstuurd vanaf mijn Computer®

Verwijderd

W3ird_N3rd: waarom moet je computerkast standaard openstaan?

Leuk als je in je kast moet zijn, maar voor de rest lijkt het me niet echt bevorderlijk voor de aanwezige hardware aangezien deze veel meer stof opvangt... en of je temps lager zijn is ook maar afwachten, meestal is de airflow zo slecht met de kast open of gewoon geheel weg, dat je case-temp wel lager kan zijn, maar dat de cpu-temp juist oploopt...

Dus waarom moet die kast open?

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb hier een chieftec kast met een fan aan de zijkant dus hij mag dicht blijven ;)

• sarlo
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 18-08 20:24
Verwijderd schreef op 07 september 2002 @ 22:12:

Leuk als je in je kast moet zijn, maar voor de rest lijkt het me niet echt bevorderlijk voor de aanwezige hardware aangezien deze veel meer stof opvangt... en of je temps lager zijn is ook maar afwachten, meestal is de airflow zo slecht met de kast open of gewoon geheel weg, dat je case-temp wel lager kan zijn, maar dat de cpu-temp juist oploopt...

zodat je elk moment viets kan veranderen binnen in je kast

want soms zit die rounded cable nie zoals je wilt
})

• Mentalist
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 18:07

Mentalist

[avdD]

Verwijderd schreef op 07 september 2002 @ 22:12:

Al was het maar voor het aangezicht, een echte nerd wil z'n hardware zien :7

Verder zie ik het graag als de heatsink van m'n athlon ligt... :X :+
Stof hangt af van de ruimte waar je inzit (heb er hier op zolder weinig geen last van)

Bovendien, als je een probleem hebt wat aan de hardware blijkt te liggen (topicstarter?) zul je daar eerder naar kijken als je kast open staat, anders "moet je die hele kast weer openschroeven".

Naja, ok, er zijn niet zoveel praktische voordelen, ik verbied je ook niet om die kast dicht te doen, maar ik persoonlijk kijk toch liever tegen een printplaat aan dan zo'n saaie witte/grijze kast :) (casemodders laten we even buiten beschouwing ;))

Verstuurd vanaf mijn Computer®

Verwijderd

Topicstarter
Mijn kast is niet zo saai gelukkig :)
Pagina: 1