Omdat de mijne de juiste is
Build a man a fire, and he'll be warm for a day. Set a man on fire, and he'll be warm for the rest of his life - Terry Pratchett
Je bent er zeker van dat je niet de enige bent met die overtuiging.
"This is the noise that keeps me awake."
Waarom zou ik dat in godsnaam doen? Dit is toch een herhaling van zetten?
<BLOCKQUOTE><font size=1 face=Verdana, Arial, Helvetica>quote:</font><HR>Geef mij 1 goede reden om in jouw overtuiging te geloven.[/quote]Dan mag je je knieschijven houden.

Um... omdat "mijn" overtuiging volgens jouw criteria een goed wereldbeeld oplevert?
Um... omdat "mijn" overtuiging volgens jouw criteria een goed wereldbeeld oplevert?
Verwijderd
<BLOCKQUOTE><font size=1 face=Verdana, Arial, Helvetica>quote:</font><HR>Geef mij 1 goede reden om in jouw overtuiging te geloven.[/quote]Dus zeg ik:<BLOCKQUOTE><font size=1 face=Verdana, Arial, Helvetica>quote:</font><HR>Mijn overtuiging is dat je helemaal gelijk hebt. Goed genoeg? ;)[/quote]Is dat de bedoeling dan 
Hij wil dat ik hem een goede reden geef om in mijn overtuiging te geloven. Dus zeg ik dat mijn overtuiging is dat hij helemaal gelijk heeft.
Vindt hij dat een goede reden, dan gelooft hij dus in mijn overtuiging.
Vindt hij dat geen goede reden, dan heeft hij dus ongelijk (want ik ben ervan overtuigd dat hij gelijk heeft), dus was het niet geen goede reden, dus: een goede reden.
Ergo, ik geef een goede reden.
Ofzo....
Hij wil dat ik hem een goede reden geef om in mijn overtuiging te geloven. Dus zeg ik dat mijn overtuiging is dat hij helemaal gelijk heeft.
Vindt hij dat een goede reden, dan gelooft hij dus in mijn overtuiging.
Vindt hij dat geen goede reden, dan heeft hij dus ongelijk (want ik ben ervan overtuigd dat hij gelijk heeft), dus was het niet geen goede reden, dus: een goede reden.
Ergo, ik geef een goede reden.
Ofzo....
Een goeie reden om in mijn overtuiging te geloven is bijvoorbeeld dat veel overtuigingen de zelfde beginselen hebben (bv. Iedereen Gelukkig Maken of zo).
De meeste argumenten zijn doorgaans alleen de tussendoelen die voor die beginselen en hun doelen gesteld worden.
De meeste argumenten zijn doorgaans alleen de tussendoelen die voor die beginselen en hun doelen gesteld worden.
Bloed, zweet & koffie
geen antwoorden zoals 'omdat dat de waarheid is' aub. Jullie begrijpen best wat ik bedoel.
Maar het is toch ook de waarheid
Build a man a fire, and he'll be warm for a day. Set a man on fire, and he'll be warm for the rest of his life - Terry Pratchett
Pagina: 1