Ik wil een TV-Out...hoe?

Pagina: 1
Acties:

• Knakker
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 31-07 17:39
Ik heb een Hercules 3D Prophet II MX Retail zónder TV-Out. Nou wil ik eigenlijk toch wel zo'n geval, maar ik heb geen zin om mijn videokaart als tweedehands te gaan verkopen om dan een MSI 8817 oid te gaan kopen.

Kan ik een PCI videokaart met TV-Out gewoon bijpluggen om die TV-Out te gebruiken? En zo ja, hoe moet ik me dat voorstellen?

Geef mij maar een Warsteiner.

• Nikel
  • Registratie: Juli 2000
  • Niet online
Bestaat er niet zoiets als een vga->scart convertor? (Ik heb er zelf een geprobeerd te maken maar ik kreeg het sync-signaal niet goed, ofzo)

• biobak
  • Registratie: Augustus 1999
  • Laatst online: 20:47
Ja, zoiets bestaat wel. VGA --> Composite (tulp). Sony levert die dingen bijvoorbeeld bij hun Vaio PictureBook's. Daar heb ik het van gezien.

• Knakker
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 31-07 17:39
Ja, ik heb ook gelezen dat er convertors zijn, MAAR dan moet ik telkens achter m'n kast om de kabel van m'n lieve A901HT eruit te trekken en die convertor er weer in te douwen. Dus da's ook niet ideaal. Maar ik heb gezien dat Rodo een Jaton 4 Mb PCI met TV-Out verkoopt voor 75 gulden; als ik die erbij plug kan ik hem dan gebruiken? En zo ja, hoe moet ik dat instellen qua resolutie en refreshrates ed?

Geef mij maar een Warsteiner.

• Zer0
  • Registratie: September 1999
  • Niet online

Zer0

Destroy 2000 Years Of Culture

Het kan wel, maar hou er wel rekening mee dat alleen de door de Jaton gegenereerde beelden naar de tv gestuurd worden. Gamen op tv zal dus een probleem zijn (tenzij je graag naar lage resoluties met lage fps kijkt)

maybe we sit down and talk about the revolution and stuff
but it doesn't work like that
you can't turn back now there's no way back
you feel the power to destroy your enemy..

Verwijderd

Je kunt bv van trust de televiewer kopen(extern kastje), een vriend van mij heeft er pas 1 bij media markt gekocht voor fl 149,- en is er erg tevreden over.
Pagina: 1